İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

Bugün Makyaj Çantamda Neler Var? #1


Sabahları servise çok erken bindiğim için malesef erken kalkamıyorum ve makyajımı evde yapamıyorum. Makyaj malzemelerimi genelde resimde gördüğünüz makyaj çantama doldurup çıkıyorum evden. Bu aralar cildimde sivilce problemi olduğundan cildime fazla birşey sürmemeye çalışıyorum. Bu sabah göz çevreme all about eyes kremimi, tüm yüzüme bioderma sensibio mat ve gözenekli bölgelere bioderma sensibio pore refiner kremimi sürüp evden çıktım.Ayrıca evden çıkmadan önce göz altlarımı kapatmak için Garnier Kapatıcı roll-on ve üstüne de Maybelline Affinitone kapatıcı sürdüm, bu yüzden kapatıcıları yanıma almadım. Her gün olduğu gibi geri kalan makyajımı ofiste yaptım şipşak. Makyajımda aşağıdaki resimde görmüş olduğunuz ürünleri kullandım. Cımbız da çantamda kalmış her zaman yanımda taşırım ne olur ne olmaz alışkanlık :) Makyaj çantası Cliniqueden. Gayet büyük kullanışlı desenini de çok seviyorum.
Not: Çantanın içindekinin The Balm Nude palet olduğunu tahmin etmişsinizdir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)