İzleyiciler

11 Aralık 2012 Salı

Ürün İncelemesi #32 WATSONS BLENDER FOUNDATION SPONGE

Selamlar,

Size watsons fondöten süngerinden bahsetmek istiyorum, kendisini ayıla bayıla kullanırken hakkında bir iki bişey söylemezsem olmazdı. Watsons fondöten süngeri Beauty Blender çakması olarak biliniyor :) Beauty Blender süngeri hemen hemen herkes biliyor artık. Kullanmış olan da olmayan da yani. Ben kullanmadım. Watsons süngeri gayet kullanışlıyken ve işimi gayet iyi görürken alıp kullanma ihtiyacı da hissetmedim. Bu tarz makyaj süngeri bir de sephorada var diye biliyorum ama fiyatı watsons kadar uygun değil. Ayrıca gratislerde eklips markası ile watsons süngeri ile hemen hemen aynı sayılacak bir sünger daha satılıyor. Onu da denedim. İkisinin performansı hemen hemen aynı ama diğeri biraz daha ufaktı. 

Watsons Blender Foundation Sponge

 Kullanmadan önce ıslatılıyor ve suyu iyice sıkılıyor. Yani sünger hafif nemli iken kullanıma hazır oluyor. Genelde koyu kıvamlı fondötenlerimi günlük kullanacağım zaman bu sünger ile uyguluyorum hem fondötenin yapısını yumuşatıyor doğal durmasını sağlıyor, hem rahatça tüm yüze yedirebiliyorum, hem de benim gibi üşengeç biri için bile kullanım kolaylığı yahu :) Yalnız çok fazla ürün emiyor bilginize... Ben komilinin bebek şampuanı ile yıkıyorum fırçalarımı, bu süngeri de aynı ürün ile yıkıyorum. Bu arada her kullanımdan sonra yıkamanızı tavsiye ediyorum, hijyen bakımından.  Paketini keserek açtım kullandıkça içinde muhafaza ediyorum. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum, yapısında herhangi bir bozulma olmadı gözle görülür. Bu arada sünger biraz pis kusura bakmayın, resimlerini aceleyle çektim :) Yolum düşerse bir iki tane alıp yedeklemek istiyorum, çünkü yakınımda Watsons yok malesef. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 6-7 tl birşey olması lazım. Ben memnunum eskidikçe alacağım bir ürün.

Watsons Blender Foundation Sponge

Siz bu süngeri kullandınız mı? Yorumlarınız nelerdir, merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...

10 yorum:

  1. ben iki tane kullandım ve memnun kaldım evet diğer süngerlere göre biraz daha sert yapılı ama bir sorun yaratmadı bana.. bunlardan bir de macın var ama o da buna göre daha pahalı gayet tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alternatif uygun fiyatlısı varsa neden kullanmayalım değil mi?

      Sil
  2. kullandım fondöteni ciltle en güzel bununla birleşiyor bence. beauty blender'dan da denemek istiyorum. :)
    bir de kelime doğrulamayı kaldırabilir misin? zor oluyor yorum yazmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ok dikkate alındı :) Uygun fiyatlı bulursak Beauty Blender neden denemeyelimki :)

      Sil
  3. Beauty Blendera iyi bir alternatif açıkcası bir süngere o kadr para vermek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatıyla yakalarsam onu da alabilirim ama şimdilik bu işimi görüyor :)

      Sil
  4. bunların rengıne şeklıne bayılıyoyum ben yaa ıyı gunlerde kullan surun suruştüR fontotenı vS :DD

    YanıtlaSil
  5. bende kullanıyorum bu süngerden ve gayet memnunum,soğuk suyla ıslatıp kullandığımda göz çevremi de ferahlatmış oluyorum,çok pratik iyiki de almışım :))

    YanıtlaSil
  6. ıslatmadan kullanamıyormuyuz? hem ıslak hem kuru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islatıp fazla suyunu aldırman gerekiyor tatlım yani nemli kullanman lazım :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)