İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

Ürün İncelemesi #22 ESSENCE FIX&MATTE LOOSE POWDER

Kim ne derse desin ben aşığım bu pudraya. Şeffaf pudra arayışında olduğum bi zamanda kendisi ile Essence standının önünde bakıştık bana göz kırptı, ben de kaptığım gibi getirdim eve :) Geçenlerde kardeşime de aldım, cilt tiplerimiz aynı. Cildime likit ne sürersem süreyim mutlaka sabitleme ihtiyacı duyuyorum. Cildimde mat görüntü daha çok hoşuma gidiyor. Sadece likit ürün kullanırsam her yere bulaşıyor gün içinde, rahatsız oluyorum bu durumdan.Ayrıca pudra ile sabitleme yapmazsam parlamalar aşırı oluyor, bunu kimse istemez sanırım. Renkli pudralar da günlük kullanımda ağır geliyor bana. Bu yüzden bu ürün derdime çare oldu.

Essence Fix&Matte Loose Powder

Aldığım günden beri çok sık kullandım. Geniş, yumuşak bir fırça ile hafif pıtpıtlıyorum yüzüme tamamdır. Sabitleme konusunda çok büyük beklentileriniz olmasın en azından makyajınızın ömrünü bir kaç saat uzatabilir ama parlamayı önlediği kesin.  Fiyatı 10-15 tl arasında ve bence fiyat performans olarak gayet başarılı.

Essence Fix&Matte Loose Powder
Püf noktası ne kadar süreceğinizi bilmeniz. Ürünü kapağında karıştırp hafifçe yüzüme dokunduruyorum. Her yere eşit dağıldığında istediğim matlığı elde etmiş oluyorum. Ürün ciddi ciddi çok hafif. İlkten hafif beyaz bir görüntü oluyor ama bir kaç dakikaya yüz rengine oturuyor. Gün ortasında T bölgemde tazeliyorum ürünü, çok ihtiyaç duyarsam. 

Essence Fix&Matte Loose Powder 
Gel gelelim ambalajına. En nefret ettiğim yanı bu işte. Kapağı açarken çok dikkatli olunması gerekiyor. Her yere dağılıyor pudra, hele koyu renk kıyafetinize bulaşırsa çıkmıyor ıslak bir bezle silmeden, aklınızda olsun. Kapağa akan ürün size yetiyor. Ben genelde kapaktan kullanıyorum. Ayrıca içinde paraben bulunması beni oldukça üzdü. 

Essence Fix&Matte Loose Powder
Tekrar alır mıyım? Evet kesinlikle alırım. 

Sevgiler, Saygılar...

3 yorum:

  1. Evet tamamen aynı düşüncedeymişiz bu pudra hakkında :) Herşeyi iyi güzel ama o etrafa saçılma olayı olmasaydı keşke!

    YanıtlaSil
  2. Ben 3.5 liraya buldum hemen 2 tane aldim. Ask yasiyorum resmen. Bunu surmeden icim rahat etmiyo :D

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)