İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #21 CLINIQUE ALL ABOUT EYES

Kullandığım 2. göz kremidir. Ağaç yaşken eğilir sözünden yola çıkarak göz çevremde oluşan hafif çizgileri kontrol altına almalıyım diyerek göz kremi arayışına girmiştim. İlk göz kremim Bioderma Sensibio göz kremiydi, onu daha sonra inceleyeceğiz. All About Eyes kremi de hep merak ediyorken aldığım bi Clinique setin içinden çıktı seyehat boyu. Böylelikle deneme şansı buldum. Yaklaşık iyi aydır kullanıyorum sabah ve akşam hiç aksatmadım. Nemlendirmesi güzel, şişikliği aldığını söyleyemem çünkü bu uyku ile ilgili bi durum gece geç yatıp sabah erken kalktıysam hiçbir krem bana kar etmez. Göz torbaları konusunda yorum yapamayacağım, göz torbalarım yok Allaha şükür :) Göz etrafınızda aşırı derecede belirgin morluklarınız varsa da çok birşey beklemeyin. Günde 10 saat bilgisayara bakan biri olan biri olarak az biraz olan morluklarımda hiçbir etki yaratmadı. Ürün benim için sadece güzel bi göz nemlendiricisi kurutmuyor, yumuşacık sürülüyor. Hemen emiliyor hepsi bu. Az bir miktar iki gözüme de yetiyor. Göz çevreme hafif sürüp göz kenarlarıma pıtpıtlıyorum.  Göz içine kaçırmamaya çalışın, fazla ürün alınca sürerken gözümün içine kaçırıyorum yakıyor :( Ayrıca yaz için daha uygun bi krem. Kış için Rich olanı tavsiye ediliyor. Yapısı krem jel arasında. Kavanozu çok sevimli :) Tekrar alır mıyım? Başka nemlendiriciler denemek istiyorum, ayrıca rich olanını da merak ediyorum. Alacağımı sanmıyorum nemlendirme dışındaki vaatlerini yerine getirmedi. Seyehat boy ürünleri bu yüzden seviyorum, iyi ki varlar :) Sonuç olarak ortalama bir ürün.

Clinique All About Eyes

Clinique All About Eyes
Ürünün hayranı da çok nefret edeni de. Siz bu ürün için ne düşünüyorsunuz? Yorumlarsanız sevinirim.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)