İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

Taze Taze Vanilya Club Aralık Kutusu

 Her ay önümüzdeki ay almayacağım diyorum ama nasıl oluyorsa kendimi yeni gelen kutunun içindekileri mıncıklarken buluyorum :) Bir dahaki ayı da merak ediyorum aslında, yılbaşı amacıyla atraksiyonlar olabilir. Tamam önümüzdeki ayı da alayım bir daha almayacağım :)


 Aralık kutumuzdan çıkan ciciler yukarıdaki gibi. Aşağıdaki resme tıkladığınızda büyük halini görebilirsiniz tek tek yazmak istemedim açıkçası, tanıtım kartında bütün ürünlerin açıklaması yazıyor. Ayrıca kutudan NUXE markasından 100 tl lik alışverişte kullanabileceğimiz 10 tl lik indirim kartı çıktı 2 tane. Bir de YOUNGBLOOD markasının fontötenlerinde kullanabileceğimiz 40 tl lik indirim çeki çıktı. Bakalım belki değerlendirebilirim. Deneme fırsatım olursa ürünleri, daha sonra inceleme yazılarını yazmak istiyorum. Şimdi ben şu gelen cicileri internette araştırmaya gidiyorum, görüşürüz :)



Ay valla ben de her ay bu kutulardan istiyorum diyorsanız tık tık .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)