İzleyiciler

1 Aralık 2012 Cumartesi

Ürün İncelemesi #13 MUA UNDRESSED - EYESHADOW PALETTE

Bu palete internet alışverişi sayesinde sahip oldum. Hemen fiyatı söyleyelim 25-30 tl arası olması lazım. Renklerine ayıla bayıla aldım paleti. Elime aldığımda gözüme biraz ufak geldi palet ama uzunca bir süre kullanılabilir yine de. UD Naked palet ile benzetiliyor çoğu kimse tarafından. İtiraf edeyim paleti alıp denemek istememin büyük sebebi de budur. Çünkü UD Naked paletteki renkleri çok beğeniyorum. Ama TR gelmiş hemen gidip koşa koşa alayım diyemiyorum maalesef, çünkü parama kıyamıyorum kıyamam da. Fiyatı oldukça tuzlu maalesef. Verilen parayı hak eder mi hak etmez mi o ayrı konu ama bu benim fikrim. 
MUA Undressed - Eyeshadow Palette
Palette birbirinden güzel tonlarda 12 far bulunuyor. Benim fikrim kesinlikle far bazı ile kullanılması gerekiyor. Yoksa renkler uçup gidiyor(denendi). Renkler biraz pigmentsiz. Ama baz ile kullanılırsa kalıcılıkları iş yapar.

MUA Undressed - Eyeshadow Palette
 Üst sıradaki farlar renk vermede biraz başarısızlar ama gene de iş görüyolarlar. Alt sıradaki renkler diğerlerine göre daha iyi. Günlük kullanım için oldukça kullanışlı bir palet. Mat ve simli tonlardan oluşuyor. Simli tonlar abartılı değil tam ayarında.
MUA Undressed - Eyeshadow Palette
 Fiyat performans bakımından gayet başarılı. Aldığım günden beri hemen hemen hergün kullandım. Başka bir palete ihtiyaç duymadım. Ambalajı verdiğin para değerinde yani kötünün iyisi. Bu paraya anca bu kadar dedirtiyor yani. Tek korkum aşırı derecede sakar olmamdan dolayı düşürüp kapağını kırmam, yıkılırım o an :) Benim gibi UD Naked palet almaya para kıyamıyorsanız doğal tonlarda hergün kullanabileceğiniz bir palet istiyorsanız şans verin derim.
MUA Undressed - Eyeshadow Palette
Paletin arkasında bi  makyaj tarif edilmiş, hiç denemedim hatta fotoğrafları çekerken fark ettim :)
Biterse tekrar alır mıyım? UD Naked palet ucuzlamazsa evet :)

Umarım faydalı olabilmişimdir, Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)