İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

Ürün İncelemesi #27 MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER

Yıllardır kullandığım emektar kapatıcımdan söz etmezsem olmaz :) Kardeşim ve ben yıllarca bıkmadan usanmadan kullandık bu kapatıcıyı hatta kullandığımız renk yoksa gidip başka rengini aldık öyle manyaktık :) Yani aslında cildimizde aşırı kusur ve göz altlarımızda rahatsız edici morluklar olmadığından bu ürünün kapatıcılığı bize yeterli geliyordu sanırım. Ama son aylarda farklı kapatıcılara yöneldim, üründen sıkıldım açıkçası ve bazı dönemlerde kusurları kapatmada artık yeterli gelmiyordu. Ve bazen göz altlarıma iki kez uyguluyorum çok yorgun olduğum zamanlarda bu sefer de çizgilere doluyor. Elimde 02 numarası var yaklaşık 1 yıldır benimle son zamanlarda her sabah Garnier Roll-on kapatıcıdan sonra uyguluyorum ikisi mükemmel bir ikili oldular benim için :) 

Maybelline Affinitone Concealer

Aydınlatma etkisi olduğu kesinlikle doğru. Gözaltı morluklarıyla başı belada olmayanlar için uygun bi kapatıcı. Fazla bi şey beklememek lazım. Günlük kullanım için çok iyi. Garnier Roll-on dan bence bir tık yukarıda kapatıcılığı. Ben genelde kendi fırçası ile noktalar halinde sürüp üçgen makyaj süngeri ile yediriyorum. En iyi sonucu böyle elde ettim bazen harici fırça kullandığım da oluyor. Genel olarak fazla kusurlu olmayan ciltler için yeterli olacaktır. 

Maybelline Affinitone Concealer

Bir daha alır mıyım? Alırım ya bizim emektar bu ama önce elimdekileri bitireyim :)

Maybelline Affinitone Concealer



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)