İzleyiciler

17 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #35 ESSENCE BREAKİNG DAWN ALLIK

Selam herkese,

Sırada herkes tarafından merakla beklenen, piyasa sürüldükten sonra büyük ilgi gören, kapış kapış satılan, Essence Breaking Dawn koleksiyonundan Renesmee Red allık var. Gerçi herkes tanıdı, gördü bu allığı. Pek sevildi çoğu kişi tarafından, ben de bir iki çift bir şeyler söyleyeyim zira kendisinden çok memnunum, severek sürüp sürüştürüyorum :)

Essence Renesmee Red Allık
Efendim ilk çıktığında allığı almamakta aslında çok kararlıydım çünkü civardaki gratiste ürünün tester'ı yoktu deneme fırsatım olmadı. Görüldüğü gibi ürün ambalajında oldukta kırmızı gözüküyor. Kızarmış yanaklarla dolaşmaktan korktuğumdan uzak durdum almadım ne kadar merak etsem de. Sonra ürün hakkında güzel yorumlar okudum ve şans vermeye karar verdim. Aldıktan sonra tüm tedirginliğim geçti çünkü yanakta gerçekten çok doğal bir duruşu var. Fırçaya kabında gözüktüğü kadar koyu bir renk gelmiyor ama gene de fırçayı daldırırken ayarlı olmakta yarar var. Kesinlikle toz toz olmuyor. Ayrıca tamamen mat bi allık. Özellikle beyaz tenli bayanlarda güzel duracağının altını çizerim ben de dahil :) Kendileri "hiç bitmesin" dediğim makyaj malzemelerim arasında yerini aldı. Umarım koleksiyon dışında da üretimi devam eder hatta başka renklerini de üretirler :)

Essence Renesmee Red Allık
Kalıcığı ortanın bir tık üzerinde. Sabah yaptığım makyajımda akşama doğru tazeleme istedi duydum. Koleksiyon sınırlı üretim olarak piyasa sürüldü. Bazı gratislerde tükenmiş olduğunu biliyorum. Henüz allığı alamayanlar, elinizi çabuk tutarsanız belki kapabilirsiniz siz de bitmeden :)

Essence Renesmee Red Allık
Flaşsız;

Essence Renesmee Red Allık
 Flaşlı;

Essence Renesmee Red Allık
Sevgiler, Saygılar...

8 yorum:

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)