İzleyiciler

13 Şubat 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #71 LOREAL TRUE MATCH PUDRA

Selam kızlar,

Öncelikle dibi görünen, kullanılmış ürünleri fotoğraflamak benim de hoşuma gitmiyor. Paketi daha yeni açılmış, sıfır ürünleri fotoğraflamak daha keyifli belirtmek isterim, ama bu ürünü kullanmaya başladığımda blog yazarı değildim bu sebeple dibi görünmüş bitmek üzere olan bu pudrayı bu şekilde fotoğraflamak durumunda kaldım :)



Gelelim pudramızın marifetlerine ve kusurlarına;

Kesin bir fiyat veremeyeceğim farklı mağazalarda farklı kampanya ve fiyatlar ile satıldığı için, ortalama 40-50 tl arası bir fiyatı var diyelim. Ürün 9 gramlık ve bence çok çok az. 50 tl ye 9 gramlık bir ürün almak biraz mantıksız geliyor aslında. Loreal nasıl böyle kalitesiz bir ambalaj yapmış anlamış değilim doğrusu. Buna gözüm gibi bakıyorum aman kırılmasın aman düşmesin diye. Bundan önce bu pudradan 2 tane daha bitirdim, elime aldıktan kısa bir süre sonra ikisini de kırmışlığım var. Altta bölmesi var burada süngeri bulunuyor, arada sırada kullanıyorum. Ben pudraları genelde pofuduk fırçalar ile uygulamaktan daha keyif alıyorum daha önce belki 1500 defa söylediğim gibi :) 


Ben ayıla bayıla kullanıyorum bu pudrayı. Cilt rengime göre her defasında farklı renk aldım şimdiye kadar. Fotoğraflarda gördüğünüz ise BEIGE DORE/GOLDEN BEIGE rengi yani W3. Şu anki cilt rengime cuk oturuyor. Kapatıcılık beklemeyin hafif ince yapılı bir pudra. Zaten benim pudradan istediğim kapatıcılık değil güzel sabitleme özelliği. Ve bu pudra beklentimi çok güzel karşılıyor. Ciltte gayet doğal duruyor ayrıca, bütünleşiyor resmen. Bu pudrayı sürdüğüm zamanlarda cildimdeki parlama minimum düzeyde kalıyor. Kokusu yok tam benlik, çünkü pudralardaki kokulara karşı hassasiyetim var, kokusuz olanları çok seviyorum. Cildimi makyajdan önce çok güzel nemlendirdiğimden cildimde kuruluk olmadı. Malesef içerisinde paraben bulunduruyor. Bir daha bu ürünü almazsam eğer tek sebebi paraben olabilir. Dikkat etmeye çalışıyorum artık bu hususa, tamam belki farkında olmadan çoğu ürünün içerisindeki zararlı maddeleri cildimize sürüyoruz ama en azından farkında olduklarımıza engel olmaya çalışıyorum kendimce. Birazcık tozutuyor fırça ile ürünü almaya çalışırken her pudra kadar aşırı değil. Keşke garamajı biraz daha fazla olsaydı diyorum...


Flaşsız,


Flaşlı.


Siz bu ürün için neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı merakla bekliyorum...

Sevgiler, Saygılar...

5 yorum:

  1. daha önce birkaç kutu bitirmişliğim var bu pudradan. aslında yine seve seve kullanırım ama elimde 3-5 yıl yetecek mineral pudram var bu yüzden dışardan pek pudra alamıyorum. aslında alasım da geldi şimdi :) hay allah :)))

    YanıtlaSil
  2. Sanırım loreal aynı serinin pudralarını farklı ülkelerde farklı ambalajlarda sunuyor. Bende de aynısı var hatta birtane hiç acılmamıs duruyor yanlız kapagı üzerinden ayrılabiliyor cevirmeli sekilde. Lorealin TR ye gore cok yuksek fiyatlı ürünler cıkardıgını dusunuyorum

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bende loreal ürünlerini pahalı buluyorum bu yüzden 8 mart dünya kadınlar günü gibi özel günleri bekliyorum indirimle alırım diye

    YanıtlaSil
  4. merhaba ambalajından kesinlikle bende şikayetçiyim daha eskiden 5 veya 6 yıl önceki ambalajları daha sağlamdı şimdikiler ise asla bitene kadar sağlam kalmıyor bikaç açmada elimde kalıyor nekadar dikkat etsemde:( true mach pudrasındanda infallibledanda memnumum bende pahalı bulduğum için indirim günlerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)