İzleyiciler

9 Şubat 2013 Cumartesi

Misafirim Var... 7-24 Makyaj-Bourjois Healthy Mix

Selam kızlar,

Bugün blogumda bir misafirim var. Kim mi? 7-24 Makyaj blogunun güzel dövmeli, güzel gözlü sahibesi sevgili Ayselcim. Kendisini zaten severek takip ediyorum uzun zamandır, bu kadar sevdiğim, beğendim bir blogger bana misafir olsa ne güzel olur dedim, teklifimi geri çevirmedi, blogunda en çok istek alan ürünü bizler için tanıttı. Buyrun 7-24 Makyaj Bourjois Healthy Mix fondöteni için neler demiş okuyalım hep birlikte...
Bu arada bilmeyenler varsa 7-24 Makyaj bloguna ulaşmak için tık tık.


Herkese merhabalar:) Sevgili Pek Hanım Hanımcık benden konuk yazar olmamı isteyince cidden mutlu oldum, sevdiğim bloglarda konuk yazar olmak cidden keyif verici.


Bugün sizlere son dönemlerin en popüler fondöteni olan Bourjois Healthy Mix’ten bahsedeceğim, yabancı bloglarda görüp, verdiği bitişle aşk yaşadığım bu fondöteni almam gerektiğini başından beri biliyordum, gel gelelim bulunduğum yerde olmadığından sevgili Luna’m bana bu ürünü denemem içinyolladı, rengi bana 2 ton koyu gelmesine rağmen kullanacak kadar çok sevdim bu fondöteni.


Ben glowy bitişli fondötenlerin aşığıyım, cilde verdikleri sağlıklı görünüş hafif parlama tam anlamıyla istediğim görüntü…Maalesef bu görüntüyü çok kolayca elde edemiyorsunuz, bunu bb creamlerle renkli nemlendiricilerle elde edebilirsiniz tabiî ki ama benim gibi orta kapatıcılığa ihtiyacı olan bir cildiniz varsa işinizi bu ürünler görmeyecektir ama bu ürün öyle mi? Hem glowy bitişi hem de orta kapatıcılığı size sunuyor… Kapatıcılığı yüksek ürünlerde genelde suratta maske varmış hissi yaratırken bu fondöten orta kapatıcılığı ile cildinizde yokmuş gibi renginizi eşitliyor ve kusurlarınızı gizliyor.


 Cildi problemli olmayanlar tek kat kullanımla gayet memnun kalacaktır bu fondötenden, cildinde yağlanma sorunu olanlara ise asla önermiyorum, sheer görüntüsü olduğundan cildinizi daha da parlatabilir çünkü… hafif sivilce izleriniz varsa bence size uygun olacaktır çünkü bu tür sorunları ben de zaman zaman yaşıyorum ve bu fondöteni iki kat uygulayarak istediğim kapatıcılığı elde ediyorum.Ben en güzel uygulanış şeklini fondöten fırçasıyla olduğunu düşünüyorum ama ince yapısından dolayı bence parmaklarınızla da uygulayabilirsiniz, sorun olacağını sanmam.


Kalıcılık olarak ise ben bir  sorun yaşamadım, hele ki üzerinden pudra ile sabitlerseniz problem yaşayacağınızı sanmam, 5-6 saat yüzümde kaldı ve gün sonunda hala düzgündü makyajım, 12 saat kalıcılık gibi bir iddiasının olduğunu söyleyemem çünkü ben hiçbir zaman makyajı o kadar saat yüzümde tutmuyorum.
İçerik olarak doğal bitki özlerinden oluşuyor bence bu çok güzel bir şey, cildimize gelecek tek şifa bitkilerden çünkü, bu bitkilerin kokusu ürüne de yansıyor, kokusu beni rahatsız etmediği gibi sevdiğimi dahi söyleyebilirim.


Ve şunu söylemem gerekir ki elimde bulunan Chanel fondötenimin bitişiyle birbirlerine çok benzediğini düşündüm ben, onun dupe’u olarak gösterilebilir, kaldı ki Bourjois’in Chanel’e ait bir marka olduğu gerçeği de var zaten:)
Bourjois drugstore bir marka olmasına rağmen pek çok diğer marka gibi ülkemizde daha pahalı satılıyor, bildiğim kadarıyla bazı Watsons’larda ve Boyner’lerde bulabilirsiniz bu ürünü, fiyatı ise 60 lira…Elimde sürüyle fondöten olmasına rağmen ve maalesef bir türlü almak istediğimde hiçbir yerde bulamadığından 51 numarası şimdilik hayallerimi süslüyor…
Anlattığım özelliklerde bir fondöten istiyorsanız durmayın alın, cidden seveceksiniz.



Beni blogunda konuk ettiği için Pek Hanım Hanımcık’a teşekkür eder hepinize sevgilerimi iletirim! :)

                                                                                                                                            7-24 Makyaj.           



Ellerine sağlık canımcım, yine bekleriz  :)


3 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık Ayselciğim! :)Öpüyorum!
    Pek Hanım Hanımcık, seni konuk ederek çok iyi yapmış! Pek Hanım Hanımcık, seni de öpüyorum. :D
    Bu fondötenle ilgili benim biraz daha farklı görüşlerim var gibi geldi okuyunca ama bir kez daha deneyip, ondan sonra ben de yazmalıyım. Zaten bu aralar çok tembel bir blogger oldum. :(
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. çok istiyodum alıyordum az kalsın kuzu :( karmadan yağlıya dönük benim cildim demekki ağır gelecek parlıycaktım :(

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)