İzleyiciler

1 Şubat 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #63 FLORMAR OJE KURUTUCU SPREY VE ESSENCE OJE KURUTUCU YAĞ

Selam canlar,

Kurumayan ojeler sanırım her kadının kabusu. Hele alta koruyucu üste iki kat oje üstüne parlatıcı süreyim diyorsanız 4 kat ojenin üst üste sürüldükten sonra kuruması epey bir zaman alıyor, hatta çoğu zaman kurumadan bozuluyor :) Benim en büyük kabusum gece sürdüğüm iki kat ojenin üstünde sabah çarşaf izinin olmasıdır :) Derdime derman olur diyerek ilk Flormarın Oje Kurutucu spreyini denemeye karar verdim, sonra Essence Kurutucu Yağını gördüm aldım, gelelim ikisi hakkındaki fikirlerime;



  • Öncelikle şunu belirteyim iki üründen de yüksek beklentilerinizi kafanızdan silin. Sprey sıkayım, yağ süreyim hop ojem hemen kurusun diye bir şey maalesef yok, keşke olsa. Flormardan önce başka bir marka denemiştim Rossmann da satılan şimdi hatırlayamadım ufak boydu o hemen bitmişti, performansı fena değildi, boyutunun büyük olması sebebiyle bir sonraki seçimi Flormardan yana kullandım. Açıkçası büyük beklentilerle aldım zira ürün herkes tarafından övülüyordu ama maalesef benim yüksek beklentilerimi karşılamadı. Birincisi ojeyi matlaştırıyor bence. İçerisindeki E vitamini ve limon yağı ile tırnaklara nemlilik kazandıracağı tırnak etlerinin yumuşayacağı söylenmiş ama pek fark göremedim açıkçası. Oje sürdükten sonra hafif kurumasını bekliyorsunuz, spreyin basıncı ile ojenizin bozulmaması için. Daha sonra fıslatıyorsunuz tırnaklara zaten serinlik veriyor direk. Bana ben iki kat ojelerde maalesef başarılı bulamadım ki genelde alta koruyucu üste iki kat sürerim ojeleri, tırnaklarım çabuk kırılıyor. Yararı yok mu tabiki var ama mucizevi değil :)  Belki de yüksek beklenti içerisinde olduğumdan beni hayal kırıklığına uğrattı bilemiyorum. Hoş bir limon kokusu var. Ojemi kurutmaya yardımcı olsun, azcık etki etse bile kardır derseniz buyrun :) Spreyin etkisi oje markasına ve yapısına göre değişkenlik gösteriyor uyarayım, kimi ojeler iki kat felan dinlemiyor direk kurumaya başlıyor, kimisi illallah ettiriyor. Piyasada daha güçlü oje kurutucu var mı bilemiyorum, hiç araştırmadım. Sizin bildiğiniz markalar varsa eğer tavsiyelere açığım. Ürün farklı boyutlarda satılıyor. Fiyatını hatırlamıyorum ama 7-8 civari olması lazım. 


  • Essence kurutucu yağ ise, neredeyse Flormar ile aynı etkide, tek farkı tırnak etlerini kesinlikle yumuşatıyor ve ojeyi matlaştırmıyor. Sürüşü damla şeklinde. Ben her tırnağa bir damla damlatıyorum, zaten kendisi yayılıyor hemen. Uzuun zaman bitmeyecek gibi duruyor. Yalnız damlayı tırnaklara damlattıktan sonra sağa sola özellikle telefon ve bilgisayarınıza dokunmamanızı tavsiye ederim zira her yer yağ olabilir :) bu tarz ürünleri sevmeyenler nefret ederler bu üründen :) Benim hoşuma gitti ama, çünkü tırnak etlerim çok kuruyor sevmiyorum o görüntüyü yağ sayesinde daha yumuşak ve sağlıklı bir görünüm kazandı tırnaklarım. Parmaklarıma gelen ürünü de ellerimle ovuşturuyorum, zaten yarım saate emiyor parmaklar ürünü. Nispeten flormara göre daha çok sevdim bu ürünü saydığım nedenlerden dolayı. Kurutma süresi derseniz hemen hemen aynı, yine oje markasına göre değişir. Her zamanki gibi fiyatını unuttum ama 7-8 civari olması kuvvetle muhtemel :)


Sevgiler, Saygılar...

4 yorum:

  1. az kalsın flormarı alacaktım ama vazgeçtim sizin diğer blog yazarlarına kıyasla dobra olduğunuzu düşünühyorum bu arada essence oje kurutucunun fiyatı tam olarak neydi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda da yazdığım gibi yanlış hatırlamıyorsam 7-8 tl civarı bir fiyatı var. Spreyin seveni de çok sevmeyeni de sizin beklentinize kalmış...

      Sil
  2. Flormar'ın spreyinden ben hiç memnun kalmadım. Spreyden ötürü tırnak etlerim resmen yıprandı ki ben tırnak eti / katikül sıkıntısı çeken biri de değilim.
    Essence'ın ürününü bilmiyorum ama Kalyon markasının minik şişede mor renkli ürününden çok memnunum. Hafif yağlı bir ürün ama tırnaklara iyi geliyor. Tek olumsuz yanı minik olması.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyonunkini hiç denemedim rast gelirsem alır denerim, benim de çok kuru tırnak etlerim sürekli kuruyup soyuluyor.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)