İzleyiciler

8 Şubat 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #69 BLISTEKS LIP RELIEF CREAM VE NEUTROGENA LIPS

Selam kızlar,

Bendenizin dudakları hep sorunludur. Kışın soğuktan çatlar, yazın da güneşten kurur. Bi de dudaklarımla çok uğraşırım ben dişlerimle kemiririm, parmaklarımla yolarım felan neyse :) Bu iki dudak ürünü derdime derman oldular şu sıralar. İkisi de her zaman yanımdalar, ofiste atıyorum çekmeceye, rujumu tazelemek yerine dudak koruyucumu tazeliyorum gün içinde çoğunlukla.



Yapıları birbirinden farklı.



Blisteks olan kremsi. Kullanımı zor olur diye düşünmüştüm ama öyle olmadı kullanımı çok kolay.





Dudak ısısyla birlikte beyaz kremsi yapı şeffaflaşıyor ve dudak tarafından emiliyor geriye mükemmel bir yumuşaklık kalıyor. İlk sürüldüğünde yakma demeyelim de soğukluk-ferahlık hissi veriyor. Tadı hafif tatlımsı ve naneli, yeşil paketli falım naneli sakızlar gibi tadı :) SPF içeriyor mu içermiyor mu bilmiyorum ambalajında yazmıyor paketine de dikkat etmedim fazla. Hem dudakları koruyucu hem de hızlı bir şekilde onarıcı özellikle.  Her şekilde kullanıyorum makyajdan önce, yatmadan önce, gün içinde, dışarı çıkarken v.s Ayrıca bazen bol sürüp dudağımda biraz bekletip kağıt havlu ile sürterek siliyorum ölü derilerini alıyor dudağımın. 2 saatte bir tazelemeye çalışıyorum. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum henüz yarısını bitirebildim. 6-7 ay kullanılabilir yani içindeki ürün. Fiyatı 7-8 tl arası değişiyor. Ben Rossmann dan almıştım.



Neutrogena olanı içerisindeki SPF 20 sebebiyle tercih ettim açıkçası. Dudağı güzel nemlendiriyor, etkisi şıp diye geçmiyor 2-3 saat idare ediyor. SPF içerdiği için yazın da kullanmayı düşünüyorum. Kokusu var, açıkçası ben sevmiyorum midemi bulandırıyor bu tarz kokular, ayrıca kendi kokusunun dışında başka türlü kokmaya başladı bu aralar, eskimiş rujlar gibi kokuyor anlam veremedim. Kokusu yüzünden elim gitmiyor Blistex kullanıyorum. Boyutu zaten kullan kullan bitmeyecek türden. Ben dudak nemlendiricilerini genelde süreleri dolmadan bitiremediğim için atmak zorunda kalıyorum. Fiyatı 8-10 tl arası Rossmann dan almıştım ben.





Sizin tavsiye edeceğiniz dudaklara güzel nem veren ürünler nelerdir?

Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

  1. nivea benim için tektir bu konuda elimin altında her daim bulunurlar..

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)