İzleyiciler

18 Şubat 2013 Pazartesi

Çekilişe katıldım ve kazandım :)

Selam kızlar,

Geçenlerde makeuparfume blogunun sahibesinin gerçekleştirdiği ( blogu için tık tık ) çekilişe katılmıştım, meğerse ben kazanmışım, çekiliş sonucu gözümden kaçmış kendisi twitterdan bana ulaştı, adres bilgilerimi gönderdim hediyelerime kavuştum :) Ayrıca kutuya 2 tane de tester ürün koymuş, pek severim güllü şeyleri... Öncelikle belirteyim çok tatlı kendileri, pek sevdim pek hoşlaştım :) Teşekkür ediyorum tekrardan çok çok :) Çekilişin sonucunun yayınlandığı yazı için tık tık.


Hoşçakalın...

3 yorum:

  1. geçen günde ben bir çekiliş kazandım ilk defa,insan seviniyor:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. canımsın,hislerimiz karşılıklı, en güzel günlerde kullan =) paylaşımın için ayrıca teşekkür ederim.öpüyorum :*

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)