İzleyiciler

25 Şubat 2013 Pazartesi

Taze Bitenler #5

Selam kızlar,

Neler bitmiş bakalım;


  • Kağıt Peçete, Islak Mendil ve Pamuk; Kağıt peçete ve ıslak mendil daha doğrusu ıslak kağıt havlu makyaj masamın olmazsa olması. Bu çek çıkar peçeteler çok pratik oluyor. Watsonsdan aldığım bu pamuklardan hiç memnun kalmadım işin açığı. Daha doğrusu aslında makyaj çıkarmada iyiler ama o kadar inceler ki  bazen 2 bazen 3 pamuğu birleştirip siliyorum makyajımı. 
  • Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 Arada; Yazısı için tık tık. Uzun bir süre almayı düşünmüyorum.
  • TheraMed Diş Macunları; Ufak şişedekini eşim, uzun tüptekini ben bitirdim. Tekrar alınabilir yani çok fazla söylenecek bir şey yok :)
  • Bebak Kakao Yağlı Güneş Bakım Sütü; Yazın kullandım bolca. Gerçekten hem cildi nemli tutuyor kurutmuyor güneşin altında hem de bronzlaşmanıza yardımcı oluyor. Bir dahaki tatile kadar süresi bitmiş olacak, daha bitmedi ama çöpe gidiyor. Yazın tekrar alabilirim.
  • Listerine Ağız Bakım Suyu; Nane aromalı hafif tat diyor ama, ağzımızın içini yaktı kavurdu :) Zaten sabah akşam kullanmayı doğru bulmuyorum ben, günde bir kere kullanıyorum genelde. Sonradan verdiği ağızdaki ferahlık hissi çok iyi ama uygularken dayanması çok güçtü :)
  • The Body Shop Çilekli Vücut Kremi; Şuradaki yazımda görmüştünüz, kullanmaya başladım artık yaz gelmeden kullanıp bitirmek istiyorum hepsini. Butterlar yazın ağır oluyor çünkü. Şimdi yapısı güzel ama dediğim gibi ağır ve yağlı, cilt hemen emmiyor ama emildikten sonra bıraktığı nemli ve yumuşak his çok iyi. Kokusuna gelirsek daha önce mağazada hiç çilekli butter koklamadım. Ben buram buram çilek kokusu bekledim açıkçası, beklediğim gibi olmadı. Mağazaya gidersem mutlaka çilekli butter koklamak istiyorum çünkü bendekinin kokusu garipti, bozulmuştu belki de bilemiyorum :( Zaten minik 50 ml'lik. 4 kullanımda bitiyor.
  • Flormar Maskara-Eyeliner; Yazısı burada
Ve tek kullanımda malesef yorum yapamayacağımız tester ürün...


Sevgiler, Saygılar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)