İzleyiciler

16 Şubat 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #73 MAYBELLINE TERRASUN BRONZING POWDER

Selam kızlar,

Nereden baksanız 2 belki 3 yıldır benimle birlikte olan Maybelline TerraSun Bronzing Powder'dan bahsedelim birazcık. Ne zaman nasıl aldım hiç hatırlamıyorum zaten altında hediyedir yazıyor. Büyük ihtimalle bir alışverim sırasında hediye edildi, hatırlamıyorum bu nedenle fiyatı hakkında da hiçbir fikrim yok. Kontür yapmak amacıyla son 1 yıldır kullanmaya başladım. Ambalajının kalitesizliğinin yanında kokusu da herkesin sevebileceği tarzda değil. Zaten hala satışta mı değil mi onu da bilmiyorum. Kullandığım ilk bronzer. Yazın ten rengim koyuyken pudra olarak da hafif dokundurarak pıt pıt yüzüme kullanmışlığım var. Şuan süt beyaza yakın ten rengime koyu gelse de fırçaya ayarlı alıp kontür yapmak isteğim yerlere uyguluyorum. Ne çok seviyorum, ne de nefret ediyorum bu üründen, ikisi arasındayım işimi görüyor kullanıyorum hepsi bu. Geçen gün taşlaştı ortası sebebini anlamadım, ıslak fırça felan da sürmedim gerçi ben de taşlaşan yeri kazıdım, şimdi sorun yok fırçaya güzel ürün geliyor. Kalıcılığı fena sayılmaz. Çok hafif ışıltıları var ama ciltte hiç belli olmuyor. The Balm Bahama Mamada gözüm var. 

Flaşlı

Flaşsız

Flaşlı


Flaşsız




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)