İzleyiciler

25 Şubat 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #78 THE BALM NUDE TUDE FAR PALETİ

Selamlar herkese,

Biliyorum artık bloglarda gına geldi herkese :) Ama ama ne yapabilirim ben bayılıyorum, ayrıca ben bloglarda gördükçe mutlu oluyorum bu paleti hiç de sıkılmıyorum :) Çok fazla bahsetmeyeceğim aslında paletten. Bol fotoğraflı bir yazı var karşınızda sadece...


Şuradaki %50 Gratis indirimi ile sahip oldum bu palete. Elimin gitmesini bırakın elimden düşürmüyorum neredeyse. 12 renkten oluşuyor paletimiz. Kocaman aynası ve fırçası var çift taraflı ne kadar işe yaramaz gibi gözükse de fırçalarımı unuttuğumda bazen işime yaradığı oluyor. Kartondan ambalajı var kapağı mıknatıslı. Ambalajının zarar görmemesi için dış kartonunu atmadan bu şekilde muhafaza ediyorum pratik olmuyor evet ama kartonun çabuk yıpranacağını düşünüyorum. Renkler gerçekten de hem günlük hem de gece makyajlarında sık sık kullanabileceğimiz türden. Renklerin Flaşlı ve Flaşsız görüntüleri aşağıdaki gibi, buyurun iyi seyirler :)






Flaşlı

Flaşsız

Flaşsız

Flaşlı

Flaşlı

Flaşsız

Flaşsız

Flaşlı

Flaşlı

Flaşsız

Flaşsız

Flaşlı

10 yorum:

  1. Bi gün ben de bu palete sahip olacağımm =))

    YanıtlaSil
  2. bende de var ama daha kullanmadım. mua nın nude paletini kullanıyorum. kullanayım artık dimi:) sende güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. naked2'm olmasa bunu kesin alırdım :) hangi blogda görsem sonuna akdar okuyorum çok beğeniyorum bu paletii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence almalısın ikisinin de yeri ayrı :)

      Sil
    2. bende 8 martcıym :) bulursam göz gedirip düşünebilirim :)

      Sil
  4. hala bu paletten almadım belki 8 marttaki indirimden alrım tabi bulabilirsem:)bu aradan bloğunun çok beğendim takibe aldım:))
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan herkes 8 Mart'ı bekliyor :) Mağazalar yağmalanmazsa iyidir :)
      Teşekkürler bu arada...

      Sil
  5. benim çok almak istediğim bir paletti gratisin 8marta yaptığı the balmın %50 indirimiyle bende sahip oldum bu palete iyikide almışım diyorum şimdi çok güzel görüntüsü olsun farları olsun tam istediğim gibi doğrusu

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)