İzleyiciler

8 Nisan 2013 Pazartesi

Ben Bu Aralar...

Takma kirpik işini biraz abartmış olabilirim, yalnız çok acil iyi bir kirpik yapıştırıcısı almam lazım.

Sallama çaycı kupa :) arkadaş hediyesi.

RT fırçaları kullandığım ilk gün "millet boşu boşuna yanıp tutuşmuyor bu fırçalar için" dedim, verilen parayı son kuruşuna kadar hak ediyorlar. 

Kendime yeni ciciler aldım, lifi ilk kullanışta parçaladım :) Soru işareti yüzük çevremde büyük ses getirdi, "neden soru işareti? anlamı nedir" felan gibi :) Ama bir anlamı yok sadece çok beğendim, evli barklı kadınım ayol :D Cupcake törpü ise artık makyaj masamın dekoru :)

Bunlar da mutfağımın yeni cicileri, 9 aylık evli olmama rağmen mutfak malzemesi alma alışkanlığını bırakamadım(çeyiz yapma evresi), bırakmakta istemiyorum aslında, en az kozmetik alışverişi yapmak kadar zevk veriyor bana :D



6 yorum:

  1. Kuzum takma kirpik için kesinlikle duo al başkaları tırt asla yapıştırmıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım var mı online satan bir site, alıcam valla aklımda tee ne zamandır da denk gelmedi :/

      Sil
    2. kuzum İnglottan almıstım ben:( şuan markafonide inglot ürünleri varmış belki de o da vardır bir bak istersen bir de Mac mağazalarında varmış

      Sil
    3. Baktım yok orda, dur bi araştırayım ben. Mac uzak bana ya her zaman gidemiyorum ki işten güçten fırsat bulup :(

      Sil
  2. Ehe çok seviyorum bu yazı dizisini.
    O kupaya bayıldım,bende istiyoruum sürekli sallama çay içen biri olaraak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazmasını çok seviyorum :)
      Migrosta satılıyor koş al hemen :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)