İzleyiciler

5 Nisan 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #119 REAL TECHNIQUES FONDÖTEN FIRÇASI




Selam herkese,

Evet bu fırçaları kozmetik dünyasında patladığı günden beri almak için, ben de dediler gibi tutuşup kavruldum. Kendim amazon.com'dan siparişimi vermeden önce gittigidiyor sitesinden kazıklanarak görmüş olduğunuz fırçayı alıp denemek istedim.

Aldım kullandım ve görüşlerim şu şekilde efenim;


Bu fırça bilinen yassı fondöten fırçalarının aksine açılı şekilde. Likit fondötenler uygularken oldukça başarılı ben bazen kusurlu bölgelere kapatıcı uygularken kullanıyorum. Hatta gözaltı kapatıcımı bile bununla uyguladığım oluyor. Bu tarz yassı fondöten fırçalarından pek hoşlanmasam da aldığım günden beri kullandım. Kullanması biraz zahmetli yani çok geniş bir bölgeye tek seferde ürün süremediği için biraz uğraştırıyor, ama sonuç diğer fondöten fırçalarına göre oldukça başarılı. Ürün nefis bir şekilde tüm cilde yedirilebiliyor. Çok hafif iz bırakabiliyor onu da nazik fırça dokunuşları ile düzeltebilirsiniz. Yapısı yumuşacık. 5-6 kere yıkamama rağmen hiç kıl dökmedi.


Fırçanın kalınlığı ve uzunluğu tam ideal boyutlarda, elde tutulması çok rahat. Bu fırçayı yurt dışından satış yapan bir siteden alabilir ya da yurt dışından gelecek olan bir yakınınız sayesinde temin edebilirsiniz. Ya da benim gibi Türkiyede satış yapan bir siteden alabilirsiniz. Karar sizin.




Ürünün kirli hali de bu oluyor :) Benim bu fırçada beğenmediğim tek nokta biraz zor temizlenmesi, sanki fondöten kıllar arasına yapışıp kalıyor. Sizler de bu fırçadan kullanıyorsanız eğer, bu fırçanın temizliğini nasıl yaptığınızı paylaşır mısınız?

Sevgiler, Saygılar.


2 yorum:

  1. Bu fırçadan yok ama stippling brushı bebe sabunu ile yıkıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebe şampuanı ile de denedim yok tam temizlenmiyor fırça...

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)