İzleyiciler

3 Mayıs 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #129 REAL TECNIQUES EXPERT FACE BRUSH


 Selam herkese,

Herkesi kendine hayran bırakan REAL TECNIQUES fırçalarından olan EXPERT FACE BRUSH bugünkü konuğumuz. Fırça alışveriş yazım için tık tık.





Fırçayı hemen hemen herkesin bildiği amazon.com sitesinden 8.01 $ ödeyerek aldım. Toplu alışveriş yaptığımdan kargo ücreti uygun fiyata geldi.


Fırçamız yine RT fırçalarından olan Buffing Brush ile çok benzetiliyor, yazısı için tık tık. Ancak bu fırça Buffing Brush' a göre daha kısa, sık kıllı ve sert.


 Her RT fırçasında olduğu gibi bir kaç tane kıl döktü. Yıkaması ve dipteki ürünü kıllardan arındırması birazcık güç geldi bana her yolu denedim, o kılların dibinde kalan fondöten artıklarına sinir oluyorumda :) bu sebeple bir kaç kere yıkamak gerekiyor, ama fırçanın kuruma hızı gayet iyi.


 Fırçanın elde tutuşu ve uygulaması çok rahat. Ben dairesel hareketlerle likit fondötenimi cildime uyguluyorum, kapatıcılık istediğim bölgelerde ise vuruş hareketlerle sürterek -halk arasıda pıtpıt :) - üzerinden geçiyorum. Ürünün yapısına göre çok hafif fırça izi kalabilir ama alıştıkça o sorun ortadan kalkıyor. Fazla ürün emdiğini söylemeliyim yalnız, pahalı fondötenlerinizi uygularken birazcık içiniz yanabilir :). Fırça gözünüze ufak gelebilir, ancak ciddi ciddi kullanımı çok rahat burun kenarları gibi bölgelere rahatlıkla fondöteninizi uygulayabilirsiniz. Köpük fondötenimi uyguladım geçenlerde duruşuna bayıldım.

Tercih meselesi, siz krem ya da toz allık uygularken de kullanabilirsiniz, ben hiç denemedim. Toz allığımı uyguladım, hadi fırçayı öfliyim temizliyim de toz aydınlatıcımı da bu fırçayla süreyim diyebilirsiniz :) Ben allık fırçalarında genelde bunu çok yapıyorumda...
Ayrıca kontür uygularken de iyi iş yaptığını düşünüyorum.


Genel olarak gayet memnun kaldığım bir fırça oldu, tavsiye ederim.

Sevgiler, Saygılar...

4 yorum:

  1. sipariş verdim ama gelmedi daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi siteden aldın. Benimkiler tam 3 hafta sonra geldi.

      Sil
    2. dbmskozmetikden sipariş verdim canım stokta yokmuş gelince getirecek bana..

      Sil
    3. Anladım canım, inş. kavuşursun tez zamanda :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)