İzleyiciler

19 Mayıs 2013 Pazar

Ürün İncelemesi # 138 THE BALM GÖZ FIRÇALARI


Selam herkese,

The Balm fırçaları ilk çıktığından beri herkes tarafından çok ilgi gördü ve çok beğenildi genelde. Elimde zaten bir adet The Balm göz fırçası varken diğer iki çeşidini de alıp seriyi tamamlamış oldum. Şurada bahsetmiştim.


Esasen ben çift taraflı fırçaları pek sevmiyorum çünkü makyaj fırçalarımı kalemlik tarzı kaplarda muhafaza ettiğimden bir tarafı zarar görüyor, bu neden bu çift taraflı fırçalarımı yatay muhafaza etmek zorunda kalıyorum.

I BELİEVE; Üstteki eyeliner fırçası. Bir tarafı kesik uçlu diğer tarafı uca doğru sivrilen yapıda. Ben kesik uç tarafı ile jel eyeliner çekiyorum diğer tarafı ile bazen kalem çektiğimde dağıtmak ya da göz altıma renk uygulamak için kullanıyorum. Kesik uç tarafı biraz sert ama belirtmeden geçemeyeceğim.

CREASE, LOVE & HAPPINESS; Alttaki fırçamız ise aldığım günden beri elimden düşmeyen mükemmel fırça :) Valla iki tarafı da her yerde lazım oldukça kullanıyorum. :) Karıştırma işinde iki taraf da çok iyi. Dar bölgelerde iyi iş çıkartıyor iki taraf da.

İki fırçayı da yıkadım kıl dökme sorunu yok. Fiyatlarına gelecek olursak etiket fiyatları 24 tl, herhangi bir indirimi yakalayıp alırsanız süper ötesi olur, fiyatlarına göre oldukça kaliteli fırçalar bence.

Sevgiler, Saygılar...


4 yorum:

  1. İndirimden ben de aldım özellikle fondoten ve pudra fırçasını almak istiyordum aldım da :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Bir indirim daha olduğunda ben de fırçaları almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Fırçasından ziyade sırf o sevimli desenine bile kapılıp alınır ki bu :D

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten fiyatına göre performansları çok yüksek. Bende seve seve kullanıyorum :))

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)