İzleyiciler

27 Şubat 2014 Perşembe

Ürün İncelemesi #183 ORIFLAME SPA THERAPY DUDAK NEMLENDİRİCİSİ "SOFT ROSE"

Selam herkese,

 Oriflame kataloğu elime geçtikçe ufak siparişlerim oluyor. Bu renkli dudak nemlendiricisi de meraktan alıp beğendiğim bir ürün oldu.


Nemlendirmesini çok beğendim, rengi çok doğal, dudaklara hoş bir canlılık katıyor. Etkisi 1 saatten sonra kayboluyor, bunu sorun etmeden yeniliyorum. Hatta şu sıralar hiç bir dudak ürünü kullanmak istemediğimde elim bu nemlendiriciye gidiyor, renkli olması sebebi ile. Ayrıca ürün SPF 8 içeriyor. 


Az önce sitelerine baktım 4 farklı renk seçeneği bulunuyor. Buradan bakabilirsiniz.


Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bende renksiz olanı var güzel bir lipbalm ama benim kuru dudaklarıma pek yeterli gelmiyor renkli olanlarıda merak ettim ama :) Güle güle kullan^^

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)