İzleyiciler

11 Şubat 2014 Salı

Ürün İncelemesi #171 DIRTY WORKS DETOX MASK/KİL MASKESİ

Selam herkese,

Buradaki alışveriş yazımda gördüğünüz Gratislerde satılan Dirty Works markasının Detoks/Kil maskesi bugünkü konuğum.


Ambalajı zaten en başta beni al diye size sesleniyor. Kil maskelerini çok seviyorum ben, genellikle de duştan çıktığım zamanlarda (gözeneklerim açılmışken) kullanmayı tercih ediyorum. İçerisindeki ürün bilindik katı kil maskelerinin aksine hafif sıvı, ben bu durumu sevdim sürmesi daha kolay. Ben maske fırçası ile tüm yüzüme ve boynuma uyguluyorum vaktim olursa haftada 2 en kötü ihtimalle 1 defa. Dekolte bölgesine de uygulayın diyor ama ben açıkçası üşeniyorun. Her kil maskesi gibi durulanması birazcık zahmetli.


Tarif edemeyeceğim bir kokusu var hem sevdim hem de sevmedim. Etkilerine gelecek olursak; ben çok sevdim ürünü. Maske yüzümde kurumaya başlarken hafif ısınma-sıcaklık hissi veriyor. Ürün hakkında sıcağı sıcağına yorum yapmak için az önce uyguladım maskeyi şimdi elimi yüzümde gezdiriyorum ve yumuşacık cildim. Sadece çok az alnımda gerilme hissettim. Zaten ne olursa olsun nemlendiricimi asla ihmal etmiyorum. Cildimin temizlendiğini hissettiriyor bana bu maske.


Gratis bu markayı temelli mi getirdi yoksa bir süreliğine satışta mı olacak bilemiyorum. Umarım temelli raflarda yerini alır. Ben ilk indirimde yedeklemeyi düşünüyorum.

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Güle güle kullan bende ilk fırsatta almak istiyorum diğer iki maskesinden daha çok ilgimi çekti umarım temelli gelmiştir gerçekten harika bir marka..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, umarım öyle olmuştur.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)