İzleyiciler

20 Şubat 2014 Perşembe

Ürün İncelemesi #178 NYX XTREME LIP CREAM "CANDY LAND"

Selam herkese,

Bugün bahsedeceğim ürünün alışveriş yazısı için burayı tıklayabilirsiniz. Evet bugünkü misafirim NYX markasının Xtreme Lip Creamlerinden Candy Land rengi.


Ülkemizde Douglas mağazalarında satıldığını hatırlatıp derhal incelemeye başlayalım. Ürün için 6$ ödemiştim ve fikrim kesinlikle fiyat - performans açısından başarılı bir ürün. Diğer tüm renklerine sahip olmak istiyorum.


Bir kere rengi çok güzel. Yapısını sıvı ruj olarak tarif edersem doğru olur sanırım. Hatta ben yapısını Rimmel London Apocalipslere çok benzettim.


Yapısı yumuşacık kolayca uygulanıyor, bitişi parlak. Parlaklığı yarım saat içinde, rengi ise 1 saatten sonra kaybolmaya başlıyor. Ürün dudaklarınızın ortasından silinmeye başladığından dudak kenarlarında çizgi olarak kalabiliyor rengi, dikkat etmenizde yarar var. Ayrıca tam olarak kuruduğunda dudak kusurlarınızı birazcık ortaya çıkarıyor. Gel gelelim kötü bir kokusu var. Soruyorum neden? Böyle güzel bir ürüne böyle kötü koku. Dayanılmaz değil elbette, yine de sürerken beni rahatsız ediyor.



Ben beğendim, diğer renklerine gözümü diktim, siz neler düşünüyorsunuz? Rengi harika değil mi?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)