İzleyiciler

14 Şubat 2014 Cuma

Ürün İncelemesi #174 ALIX AVIEN KEÇE UÇLU EYELİNER

Selam herkese,

Aldığım günden beri elimden düşürmeden kullandığım Alix Avien markasının keçe uçlu eyelinerından bahsetmek istiyorum bugün.


2 aydır neredeyse her gün kullanıyor olmama rağmen henüz bir kuruma belirtisi görmedim. Fotoğraflar ilk açıldığında değil, yorum yazmadan bir kaç gün önce çekildi, yani 2 ay kullanıldıktan sonra bile renk vermesi çok güzel. Ucunun sivriliği tam benlik. Kıvamını rengini kuruma hızını sevdim. 


İndirimde 11 küsür liraya almıştım. Markanın ilk indiriminde yedeklemek istiyorum, çok alıştım. Eğer sizin de severek kullandığınız keçe uçlu eyeliner varsa önerilerinize açığım. Çünkü günlük makyajlarımda likit eyeliner değil keçe uçlu eyeliner kalemi kullanmayı tercih ediyorum. Jel eyeliner da bir zamanlar tercihlerim arasındaydı fakat keçe uçlu eyeliner bana daha pratik geliyor. Ben likit eyeliner süremiyorum diyorsanız bu markanın keçe uçlu eyelinerı ile başlamanız sizin çok işinize yarayacaktır.


Daha önce yanlış hatırlamıyorsam 2 markanın bu tip ürününü kullanmış ve beğenmemiş biri olarak bu ürünü size kesinlikle tavsiye ederim.

Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)