İzleyiciler

10 Şubat 2014 Pazartesi

Ürün İncelemesi #170 LOREAL SKİN PERFECTION SERUM

Selam herkese,

Serinin 3 ürününü (nemlendirici, serum ve BB krem) buradaki yazımda alıp nemlendiricisinden daha önce şurada bahsetmiştim. sırada serum var. 
20-30 yaş aralığına önerilen bir ürün olup şahane şık bir pompalı cam şişesi var. 1 buçuk pompa benim yüzüme yetiyor. Yapısı çok akışkan olmamakla birlikte sıvı ve içerisi sedefli gibi hafif parlak bir serum. Normalde serumları sevmem ama bu ürünü cildime uyguladıktan 15 dakika sonra cildim tarafında emilmeye başlanıyor ve ardınca bıraktığı his gerçekten güzel. (Tamamen emilip kurumadan önce cildinizi ovaladığınızda soyulur gibi his veriyor hatta birazcık soyuyor olabilir) Yazın karma kışın normal olan cildime kışın yeterli nem sağladı. Yağlanma yapmadı. Kokusu var maalesef birazcık fazla ve keskin gibi geldi bana, daha hafif olabilirdi.


Ben serumu genellikle duş sonrasında (cildimin duş sonrası daha fazla neme ihtiyacı olduğunu düşündüğümden) uygulayıp ardından nemlendirici uyguluyorum, diğer günler ise akşamları makyajımı yıkadıktan sonra tek başına uygulamak bana yeterli geliyor. Cilde doğal aydınlık bir görünüm verdiği bence doğru yalnız gözeneklerimde gözle görülür herhangi bir değişim göremedim ben. Yanılmıyorsam etiket fiyatı 30 tl civarı, indirim ile sahip olup denerseniz şahane olur tabii ki.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)