İzleyiciler

5 Şubat 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi #167 ESSENCE LIPSTICK 09 "WEAR BERRIES"

Selam herkese,

Rengi bildiğiniz mor olan bir rujdan bahsetmek istiyorum bugün. ( Alışveriş yazısı burada )


Essence markasının siyah ambalajla piyasaya sürdüğü rujlarını görünce heyecanlanıp 3 rengini almıştım. "Wear Berries" rengi bunlardan birisi. Daha önce hiç bu tonda bir ruj almamış ve de hiç denememiştim. Neden olmasın dedim aldım. Oldukça da memnun, mutlu mesut kullanıyorum :)

Yapısı çok güzel, dudakları kurutmuyor, kalıcılığı orta seviyesinde. Kokusu hafif rahatsız edici değil. Fiyatı uygun. Ben uygulayıp fazlalığı aldırıyorum peçete ile. Ayrıca silinmeye başladığında dudaklarımda bıraktığı renk tonunu da çok beğeniyorum. Rengi ne çok mat ne de parlak, tam kararında, benim sevdiğim gibi. Rengini oldukça güzel veriyor.

Fiyatı ve de performansı ile şans verilebilir bir ürün.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)