İzleyiciler

3 Şubat 2014 Pazartesi

Ürün İncelemesi #165 THE BALM MAI BILLSBEPAID RUJ

Selam herkese,


The Balmdan glosslarım vardı ama hiç rujum yoktu. Renkli rujlar da elbetteki kullanıyorum ama ince dudaklı olduğumdan doğal tonlu rujları daha çok yakıştırıyorum kendime, ayrıca hem koyu göz makyajlarında kurtarıcı oluyor, hem de günlük daha kullanışlı oluyorlar. Dedim madem indirim varken nude tonlu bir ruj alayım The Balmdan böylece markadan ilk defa ruj denemiş oldum. ( Alışveriş yazısı burada )


İnternette rujun dudaktaki duruşlarını incelerken fark ettim ki her dudakta aynı tonda durmuyor. Açık renk tende ve dudaklarda daha güzel durduğunu itiraf etmeliyim. Kalıcılığı çok iyi değil maalesef. Yapısı normal ne çok sert ne de çok yumuşak. Dudaklarımı kurutmadı, ama ben ruj kullanmadan önce mutlaka nemlendiriyorum dudaklarımı o da ayrı. Bir de unutmadan ruju sürdükten sonra bi kaç dakika hafif karıncalanma oluyor bu da dolgunlaştırma özelliğinden kaynaklanıyor, gerçekten dolgunlaştırıyor mu derseniz, bence hayır :)


Bazı nude rujlar gibi donuk durmuyor dudaklarda gayet doğal bir duruşu var ben bayıldım. Biterse alır mıyım? Kesinlikle alırım. İndirimsiz fiyatı; 21,90 tl. 


Sevgiler...

2 yorum:

  1. Her indirimde elime alıp alıp bırakıyorum!
    Alacağım ama ne zaman bakalım. :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)