İzleyiciler

13 Şubat 2014 Perşembe

Ürün İncelemesi #173 AVON MEGA EFFECTS MASKARA

Selam herkese,

Avonun oldukça ses getiren maskarasından bahsetmek istiyorum. Ses getirmesinin sebebi tahmin edersiniz ki alışılmışın dışındaki ambalajı. Çok merak ediyorken firma bana denemem için gönderdi. Ama maalesef yıldızımız uyuşmadı bir türlü. Ben rimeli kat kat sürmekten hoşlanan biriyim, bu rimel ilk katımda bile göz makyajıma bulaşmayı başarıyorken kat kat sürmem imkansız. Bu sebeple tek kat uygulayıp günlük makyajlarımda kullanmayı tercih ediyorum.


Sözün özü acele makyajlarımda tercih edilemez bir ürün benim için. Yapısı çok sıvı bulaşma nedenlerinden biri de bu. Ama kirpikleri tarayıp, tek tek ayırıp, uzunluk kazandırdığı gerçekliğini görmezden gelemem.


Benim tercih edemeyeceğim bir maskara oldu maalesef. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)