İzleyiciler

25 Şubat 2014 Salı

Ürün İncelemesi #181 NEUTROGENA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Selam,

Severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum bugün, Neutrogena çift fazlı göz makyaj temizleyicisi.


Gözleri tahriş etmeden nazikçe çıkarıyor. Kullanmadan önce çalkalıyorsunuz, su ve yağ kısmı birbirine iyice karışıyor. Ben gözümü kapatıp pamuğu gözümün üzerinde biraz bekletiyorum ki kirpiklerimdeki maskara birazcık yumuşasın daha kolay temizlensin. Sonrasında ılık suyla yıkamanız öneriliyor, zaten ben zaten makyaj temizliğim nasıl olursa olsun bitirişini su ile tamamlıyorum. Gözlerimi yakmadığını da eklemem gerekiyor. Ayrıca suya dayanıklı göz makyajını da kolaylıkla çıkarıyor.


Sadece ambalajından şikayetçiyim bu ürünün kapağı açtığınızda içerisinde herhangi bir tıpa olmadığını görüyorsunuz, dikkat etmezseniz pamuğa çok fazla dökülüyor. Fiyatı her mağazada farklı olmakla birlikte 15-17 tl civarı olması lazım. Yine de bittikçe ve de indirimi yakaladıkça alacağım bir ürün.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)