İzleyiciler

29 Ağustos 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #163 JOHN FRIEDA LUXURIOUS VOLUME THICKENING BLOW DRY LOTION

Selam herkese,

John Frieda markasının saçlara hacim kazandıran ve ismi oldukça uzun olan :) spreyini çok merak ediyordum, Watsons mağazalarındaki indirimden faydalanıp deneme şansı buldum. John Frieda markası ile buluşmam bu sprey sayesinde oldu, daha önce hiçbir ürününü kullanmamıştım. Spreyden bahsedecek olursak, nemli saçlara özellikle saç köklerine yoğun uygulamak şartı ile uygulanıyor. Ürün boyutu itibari ile kolay kullanıma elverişli. Kokusu var ama beni rahatsız etmedi. 


Evet sprey işini iyi yapıyor, yani saçlarımı daha hacimli gösterdi. Şişenin üzerinde de yazdığı gibi eğer ürünü uygulayıp saçlarınızı tersten kurutursam bildiğiniz aslan yelesi gibi saçlarım oluyor, gelelim sevmediğim yanına; saçları sertleştiriyor ki benim hiç sevmediğim bir özelliktir saçlardaki sertlik, çoğu zaman saçımı yaptırdığım zamanlarda bile sabitleyici sprey sıktırmam bu sebeple. Sprey kullandığım günün akşamına saçlarımı yıkama gereği hissettiğimden günlük olarak çok sık kullanacağım bir ürün olmamakla birlikte özel günlerde arada sırada kullanabileceğim bir ürün oldu kendisi.

İndirimsiz fiyatı 25 tl civarı olması lazım.

Görüşmek üzere, sevgiler...

2 yorum:

  1. Cnm ben cok severim jf urunlerini ama sertlestirmesi kotuymus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçı tutucu özelliği var bu sebeple bir miktar sertleştiriyor, bu sayede saçlar hacimli duruşunu kaybetmiyor.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)