İzleyiciler

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #155 RIMMEL LONDON KATE MOSS RUJ -16 NUMARA

Selam herkese,

Bugün Watsonslarda satılan Rimmel London markasına ait meşhur Kate Moss rujlarının 16 numarasından bahsedeceğim. Baştan söylemeliyim bu rengin aşığıyım :) Ayrıca bu serinin rujları ile geç tanıştığım için çok pişmanım...


Ambalaj bakımından zaten çok güzeller, insan sürmese bile makyaj dolabının bir köşesinde durmasını istiyor...


Rengi tarif etmem gerekirse "ki ben bu konuda çok beceriksizim", neonumsu bir yaz pembesi evet süper anlattım değil mi? :) Bu ruju her sürüşümde aklıma uçuş uçuş çiçekli elbiseler geliyor. Sonuç olarak kendisine hayranım. Kendi dudaklarımda her ruju beğenmem, ama bu renge ba-yıl-dım. 

Kokusu hafif ekşimsi, gülmeyin ama ben iğde kokusuna benzettim :) Bu rujun dudak çatlaklarına dolma ihtimali çok yüksek, bu sebeple dudakları çok kuru olanlar veya dudaklarında çatlakları olan kimseler dikkatli kullanmalılar... Tek katta rengini verse de ben genelde iki kat uyguluyorum. 

Kalıcılığına gelecek olursak, maksimum iki saatten sonra silinmeye başlıyor, bir şeyler yiyip içerseniz bu süre daha da kısalacaktır. Bitişi mat olmakla birlikte ölü gibi göstermiyor, hafif nemli görüntüsü bırakıyor.


İndirimsiz etiket fiyatı 12 tl. Bence bu fiyatı bile uygunken sık sık yapılan %50 indirimleri kaçırmayıp daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz.

Sevgiler, Saygılar...

2 yorum:

  1. Aay rengine bayıldıım!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    631. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)