İzleyiciler

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #152 NYC LİKİT EYELINER

Selam herkese,

Her ne kadar günlük olarak keçe uçlu eyeliner ya da jel eyeliner tercih etsem de bazen hem elim alışsın hem değişiklik olsun diye özellikle de özel günlerde likit eyeliner tercih ediyorum. Bu konuda çok pratiklik kazandığım söylenemez ama yine de sonuçtan çoğu zaman memnun kalıyorum, tek beceriksizliğim kirpiklerimin uçlarına eyeliner bulaştırmam :) NYC ürünleri Watsons mağazalarında satılıyor biliyorsunuz, ve ürünün fiyatı 6,99 tl. Bence fiyat-performans ilişkisi bakımından gayet başarılı bir ürün.


Bu tarz her ürünün birbirinden farklı yapıları oluyor, yani birinin sapı kısaysa diğerinin uzun, birinin fırçası kısaysa öbürünün fırçası uzun oluyor, ama el bir kaç kullanımdan sonra alışıyor, bu üründe de aynen bunu yaşadım ben. Benim şansıma fırçasının ucu sorunlu çıktı yine de idare ediyorum. Eyeliner rengini tam veriyor simsiyah duruyor, bozulma yapmıyor gün içinde, eğer gözünüzü ovalamazsanız ve de su ile temas ettirmezseniz tabii ki, gülerken bile gözünden yaş gelen benim için biraz sorun oluyor bu :) Bu açıdan suya birazcık dayanıklı olmasını isterdim. Waterproof çeşidi var mıydı görmedim bu arada. Gözyaşıyla bile rahatlıkla çıktığından gözden silmesi çok kolay. Çabucak kuruduğunu da unutmadan söylemeliyim. Hangi kalınlıkta süreceğinizi fırçası sayesinde kendiniz ayarlayabilirsiniz.


Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)