İzleyiciler

16 Ağustos 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #154 GLISS TOTAL REPAIR 19 ONARICI SAÇ BAKIM MASKESİ

Selam herkese,


Maskemizin 1 dakikada bakım yapmak gibi iddialı bir söylemi var, bu iddiasını yerine getiriyor mu? Tartışılır. Benim saçımın sadece uçlarında boya var ve öyle deli gibi de yumuşatmadı saçlarımı, üstelik ben 10 dakikadan fazla bekletiyorum daha doğrusu duş boyunca saçımda kalıyor ürün, hele ki saçı defalarca boya işlemi görmüş ve tamamen boyalı saçların çok çok memnun kalacağını hiç sanmıyorum, peki ne yapar? evet saçları bir miktar yumuşatır, kolay taranmasını sağlar, hepsi bu.  Yani bir saç kreminin yapacağı işin bir tık üzerine ancak çıkar. Bakım maskesi deyince benim aklıma saçlara deli gibi bakım yapan bir ürün geliyor benim aklıma...

Saç kırılmasında %100'e varan azalma söylemine gelince evet zaten kaliteli bir saç kremi kullanılan ve düzenli olarak bakım yapılan saçların kuru saçlara göre kırılma problemi daha az olacaktır. 

Yine de orta halli bir bakım maskesidir diyorum ayrıca duş rutininize ekleyip bakım kremi olarak da kullanabilirsiniz. Kokusu güzel bu arada. Ayrıca durulanması birazcık zor, elinizden çıkarırken bile bir çok kez ovalamanız gerekiyor.



Çok büyük beklentiye girmeden alınıp denenebilecek bir ürün bence, ayrıca performansı aynı serinin saç kreminin bir tık üzerinde bir ürün diyorum, indirimde falan görülürse tekrardan alınabilir.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)