İzleyiciler

13 Ağustos 2013 Salı

Ürün İncelemesi #151 BIODERMA PHOTODERM AFTER SUN MILK

Selam herkese,


Genel olarak çok beğendiğim bir marka olan Biodermadan geçenlerde ilk güneş ürünlerimi satın aldım. Merak edenler için şurada bahsetmiştim.


Ürünümüz güneşten dolayı kuruyan ve aşırı ısınmış ciltleri güneş sonrasında nemlendirip rahatlatmayı vaadediyor. Beyaz tenli olmamdan dolayı güneşle aram hiçbir zaman iyi olmadı. Her zaman yılın ilk güneşlenmeli gününün sonu acılı bitmiştir bneim için. Bu acıyı güneş koruma yöntemleri ile en aza indirsem de günün sonunda hafif kızarıklıklarım olur. Çünkü denizdi havuzdu derken kremler akıp gidiyor cildimden ve sık sık tazelemeyi ihmal ettiğimden hafif yanıklar oluşuyor. Yine böyle bir deniz gününde kendim de dahil bütün aile fertlerine uyguladım kremi güneşten sonra. 

Daha önce başka bir markanın bu tarz bir ürününü kullanmıştım, o daha jel yapıda idi ve gerçekten ferahlatma etkisi vardı, nemlendirmesi de fena değildi. Ama Biodermanın bu ürünü tamamen kremsi yapıda ve ferahlatmadan daha çok nemlendirme amaçlı diye düşünüyorum. Kendisine has hafif güzel bir kokusu var beni rahatsız etmedi, ürünü cilde yedirdikten sonra uçup gitti zaten.


Vücudumdaki etkisi gerçekten güzeldi, kuruluğu aldı nemli bir cilt bıraktı ama yüzüm için biraz ağır geldi. Zaten sıcaktan terleyip yağlanan cildimi daha da yağlandırdı. Yazın karmadan yağlıya dönük cildim kremi de fırsat bilip beni delirtti :) Yazın bile cildi kuru kalmayı başaranlar memnun kalabilirler ama cildi halihazırda yazları yağlı olanlara hatta karma olanlara bile öneremiyorum. Zaten amaç nemlendirme olduğundan, yüz için kendi nemlendiricinizi kullanabilirsiniz.


Yapısı yukarıda görüldüğü gibi kremsi, ama çok yoğun değil kolayca dağıtılıyor ve hemen emiliyor cilt tarafından. Etkisi ise güzel, kızarıklıkları anında geçirmese de iyileşmelerine yardımcı oluyor.



Ürünün açıldıktan sonra 6 aylık ömrü var yani bir yaz kullanmaya başladığınız kremi diğer yaz maalesef kullanamıyorsunuz, zaten 100 ml boyutunda bir ürün tüm aile kullanmaya kalksanız diğer yaza dayanabileceğini pek sanmıyorum :)

Genel olarak benim için işe yararlığı bakımından orta halli bir ürün oldu, aynı etkiyi başka nemlendiricilerden de elde edebilirsiniz gibime geliyor. Yine de uygun fiyata yakalarsanız alıp deneyebilirsiniz.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)