İzleyiciler

22 Mart 2013 Cuma

Taze Bitenler Çantası #6


Selam herkese,

Evim çöp ev olma yolunda ilerlerken şu yazıyı yazayım da şunları çöpe atayım dedim :)


Toplu hatıra fotoğrafı :)


Kağıt mendil, bu çek çıkar kağıt mendiller çok pratik oluyor. Yüzümü her yıkayışımdan sonra mutlaka şurada bahsettiğim termal sudan fıslatıyorum yüzüme ve fazlalığını bu kağıt mendiller ile aldırıp elimle yediriyorum cildime. Susam sokağı hayranı olduğumdan her gittiğimde alıyorum bu mendillerden. 3'lü olarak satılıyor. Watsons pamuk, bu pamukları iki tanesini üst üste koyarak kullandım çünkü çok inceydi bir daha alacağımı sanmıyorum.


Adidas Hair&Body, kocacım kullandı, kokusu çok güzel ben seviyorum erkek kokularını. I love duş jeli, allahım kokusuna karı koca hastayız, köpürmesi temizlemesi süper, yeni takıntımız bu. Zigavus şampuan, bu şampuandan burada bahsettim daha önce, uzun yıllar boyunca kullanacakmışım gibi hissediyorum, yalnız iki kişi kullandığımızdan çabuk bitiyor, yapacak bir şey yok memnunum. Bee Beauty duş jeli, set olarak alıp kullanmak istedim ama hüsranla sonuçlanmıştı yazısı için tık tık. Watsons body scrub, yazısı burada, çok sevdim tekrardan alırım.


The Body Shop candied ginger nemlendirici, markanın body butterlarını zaten beğenerek kullanıyorum, Benim cildimdeki etkisi 2 gün sürüyor kullandıktan sonra, kokuları da 1 güne kadar dayanıyor. Tam boyunu alabilirim ama artık yaz geliyor kış için ideal. Avon el kremi, bu kremi ofisteki masama bıraktım hep birlikte kullandık :) Tekrardan alırım kesinlikle. Bioderma göz kremi, yazısı için tık tık. Yediği vardı açtım kullanıyorum. Bitince başka göz kremleri denemek istiyorum. Bioderma Sensibio Light nemlendirici, yazısı burada, tekrardan alırım kesinlikle. Hatta kampanya felan olursa direk atlarım :) Bioderma Sebium Mat, yazısı şurada, yedeğim vardı zaten, sürekli kullanabileceğim bir ürün kesinlikle, elimin altında matlaştırıcı bir krem mutlaka olmalı. Parfümevi parfümşurada bahsetmiştim bu markanın parfümlerinden. Tekrardan alırım her zaman. Rimmel London Lasting Finish fondöten, yazısı için tık tık, tekrardan alabilirim genel olarak sevdiğim bi ürün ama yaz geldi bakalım bilemiyorum. Clinique yüz yıkama jelişuradaki yazımda bahsetmiştim daha önce, zaten ufak boydu, tam boyunu almam. Loreal True Match pudra, yazısı için tık tık. Tekrardan almam çünkü fiyatı yüksek. The Balm Sexy Mama varken bunlara ne gerek varki :) Sexy Mama demişken onun da yazısı için tık tık. Rimmel London Stay Matte kapatıcı, daha önce şuradaki yazımda bahsetmiştim. Tekrar almam bu aralar, elimde kapatıcı birikmesi var :) *** Makyaj süngerlerini genelde göz altlarıma kapatıcı uygularken, bazen de fondöten fırçası yüzümde fırça izi bırakırsa kullanıyorum. Bir süngeri kirlenince bir kez yıkıyorum, tekrar kirlendiğinde atıyorum. 


Bebak Acı Badem Sütü, göz makyajımı çıkarırken kullanıyorum, evet biraz zahmetli ama kaşları ve kirpikleri kesinlikle besliyor yazısı için tık tık. Yenisi açıldı, kullanıyorum. Çok üşenmediğim günlerin dışında sık sık kullanmaya çalışıyorum, cildime kullanamıyorum malesef yapısı ağır ve yağlı. Avon argan yağlı saç serumu, yazısı için tık tık, tekrardan almam bundan diğer saç ucu onarıcı serumdan da memnunum, yüksek ihtimal o biterse ondan alırım. Zaten çoğu zaman kampanyası oluyor denk gelirsem alabilirim. Down Under Natural's sıvı saç kremi, hastasıyız dedee :) Yazısı için tık tık. Biterse tekrardan alırım evet kesinlikle. Bu ürünün arganlısı çıktı sanırım piyasaya aslında onu alayım ben ne iyisi :) I love el kremi, kokusu süperdi, nemlendirmesi de iyi yani fena değil, tekrardan alabilirim evet ama azcık özleşmemiz lazım, burada bahsetmiştim daha önce. Alterra el peelingi, alabileceğim bir ürün yani bilemiyorum aslında çokta gerek yok, vücut için kullandığını sür gitsin ellerine yani nedir :) Yazısı işte. Dermokil el kremi, sevmedim seni, iyi ki bittin, tekrardan almam. Kirpik kıvırıcı, gratisten almış olduğum bu kirpik kıvırıcı, tam bir kirpik düşmanı zamanında kirpiğimin bir kısmını kesti anca uzadı şimdi, katil bu. Lush Gorgeous nemlendirici, hakkında tam bir yorum yapamayacağım kadar az ürün vardı içinde :) Zaten tam boyu da pahalı geldi bana almam.

Bitti :)

9 yorum:

  1. Ohh maşallahh bir sürüü ürün bitirmişsin:) Gelsi yeni cicilerr diyelim :P

    YanıtlaSil
  2. Hhaha :) Benim bir yıllık tüketimim :)
    I love 'ları nereden alıyorsunuz bu arada? Bir yıllık tüketimim dememden de anlayacağınız üzre uzağımda ben kozmetikten :)

    YanıtlaSil
  3. Aman lush testeri atmayın verdiğiniz para bir sonraki cilt bakım alisverisinizden düşülür

    Kanatsizbaykus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. off off napmışsın öyle tebrk ederim seni:)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)