İzleyiciler

1 Mart 2013 Cuma

Yeni Ciciler #10

Selam kızlar,

Bugün size süper bir siteden bahsedeceğim :) Geçenlerde rastladım ciddi ciddi merak ettim doğrusu kokuları. Açık parfüm sever misiniz? Açıkçası ben sık sık kullanırım. Aslında çabuk parfüm bitirmem ama yine de hesaplı olması adına sık sık açık parfüm alırım. Hatta en son aldığım daha doğrusu kardeşimin bana aldığı açık parfüm Gucci Envy  Me kokusu.


Neyse gelelim konumuza. 50 ml lik şişelerde tanesi 10 TL + KDV den 3 şişe parfüm satın aldım. EDP diye geçiyor ve kesinlikle hakkını veriyor. Dün denemek için elime sıktım, 3 kere yıkamama rağmen koku hafiften hissediliyordu elimin üstünde, bu olayı açık parfümde ilk defa yaşadım yıllardır kullanmama rağmen. Sitede 2 ml lik tester boyları da mevcut fiyatları ise 2 TL + KDV. Şişe tasarımları çok hoşuma gitti bildiğimiz sıradan  şeffaf açık parfüm şişelerinden çok farklı. Kokularının orjinallerine birebir benzemesi ve kalıcılıkları düşünüldüğünde, parfümleri fiyat performans bakımından oldukça başarılı buldum. Sitede almak istediğiniz parfüme tıkladığınızda sizi açık parfüm sayfasına yönlendiriyor. Ayrıca öğlen yaptığım alışverişten sonra ürünler akşam kargoya verilmişti, hızlarına şaştım doğrusu :)


Ben soldan sağa; Chanel Coco Noir ürün için tık tık, Chloe Love Chloe eau Florale ürün için tık tık ve Lady Gaga Fame-Black Fluid ürün için tık tık aldım. Şişe üzerinde farklı isimlerle adlandırılmışlar. Kafama takılan bir hususu arayıp görüştüm. İlgileri beni memnun etti doğrusu. 


Siz de kokusu hemen uçup giden açık parfümlerden sıkıldıysanız siteyi bir ziyaret edin derim. Çok fazla çeşit bulunuyor. Önümüzdeki günlerde aklımda kalan birkaç kokuyu daha alacağım hatta :) Eşim kıskandı beni gönlü olsun bir tane de ona :) Umarım site bir zaman sonra bazı markalar gibi fiyat politikasında artışa gitmez, biz de güzel güzel kokuları uygun fiyatlara alıp alıp sıkarız :) Merak edenler için; http://www.parfumevi.com.tr

1 yorum:

  1. hemen o siteye gidip bakacağım saolun bu güzel haber için:)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)