İzleyiciler

13 Mart 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #97 ESSENCE I LOVE EXTREME VOLUME MASKARA

Selam herkese,

Bu maskarayı zamanın birinde indirimde almıştım sanırım. Elimdeki maskara bolluğundan sıra gelmemişti ama deli gibi de merak ediyordum. En sonunda dayanamadım kullanmaya başladım.


Uzatmaysa uzatma, dolgunluksa dolgunluk, siyahlıksa siyahlık. Aradığım her şeyi buldum bu maskarada. Zaten beklentim de yüksekti açıkçası, süper oldu. Zaten Allah vergisi kıvrık kirpiklerim var, daha ne isteyeyim :) Ben genelde tek katla bırakamıyorum maskara olayını tiryakiyim yani 2 olmadı 3 kat sürerim genelde. Bu tip durumlarda maskaralarda beni çok rahatsız etmese de topaklanma olur biliyorsunuz, bu ürün de o olay fazla yok diyebilirim.


Fiyat performans olarak çok çok başarılı bence, şans vermenizi öneririm. Fiyatı ne kadar mı? İnanın hatırlamıyorum. Nerden baksanız 4 ay önce almışımdır belki daha fazla. 10-15 tl den fazla olduğunu düşünmüyorum ama. Fırçası bildiğimiz tombul fırçalardan daha tombul. Sürerken dikkatli olmazsanız eğer bulaşıyor göz kapağınıza. Fırçası kıl fırçalardan, yani benim sevdiklerimden. Normalde maskaralardan açtıktan bir süre sonra yani kıvamlandıktan sonra verim alırım ama bu maskarada daha ilk kullanımda aradığım dolgunluk özelliğini buldum. Uygulandıktan sonra kirpikler kaskatı durmuyor, görüntüsü çok doğal. Kuruduktan sonra dökülme de yapmadı. Kirpikleri biraz yapıştırıyor bunu sorun ediyorsanız size göre değil. Kendisini tekrar alınacak maskaralar listesine yazdırdı.


Siz bu maskarayı kullanıyor musunuz? Yorumlarınız nelerdir?

Sevgiler, Saygılar...

3 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum bu maskarayı. Uzatması ve dolgunluk vermesi çok güzel ama bende topaklanma yaptı çok. Lens de kullandığım için sorun oldu. Ama ben çaresini de buldum bunun:) Rimeli sürüp kaş fırçasının tarak kısmıyla hafifçe kirpiklerimi tarayıp fazlalığı alıyorum, olup bitiyor:)

    YanıtlaSil
  2. ya ben bu maskarayı her yerde arıyorum ama bulamıyorum yardımcı olabilirsenz cok sevinirım :))

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)