İzleyiciler

4 Mart 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #86 MAC VIVA GLAM GAGA2 LIPSTICK

Selam herkese,

Geçenlerde şurada bahsettiğim yazımda http://www.evoria.com/' dan yaptığım alışverişten bahsetmiştim. Alışverişin yanında MAC ruj hediyeydi. Tam olarak hangi rengin geleceğini bilmeme rağmen MAC, MAC dir mantığı ile attım sepete. Gelen kargo paletini açtım, ve dedim ki aranan kan bulunmuştur :)



Gelen renk VIVA GLAM GAGA2. Renk nude tonları tercih edenlere hitap ediyor yani bana :) Rengi ilk gördüğümde ruh gibi dolaşır mıyım dedim ama öyle olmadı. Gerçi herkesin sevebileceği bir renk değil cidden ama benim çok hoşuma gidiyor bu tarz renkler, dudaklarımı soluk gösterdi evet ama ben genelde göz makyajım ön plana çıksın istediğim için, elimden düşmeyecek bir ruj oldu benim için. Taban rengi olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum ayrıca, hiç denemedim gerçi. Geldiği günden beri bayılarak sürüyorum.


Kalıcılığı güzel, ben 2-3 saatte bir tazeliyorum ben bir şey yiyip içmezsem eğer. Nemlendirmesini sevdim, kurutmadı dudaklarımı. Karlı bir alışverişten bana kalan bu ruju çok sevdim kısacası. Ayrıca kabı ve imza olayı çok şık değil mi?




Sevgiler, Saygılar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)