İzleyiciler

22 Mart 2013 Cuma

Yeni Ciciler #13

Selam herkese,

Hemen sıcak sıcak paylaşmak istedim sizinle. Dün http://www.dermoeczanem.com/ sitesinden yaptığım alışverişimde aldıklarım az önce elime ulaştı. Site her online eczane sitesi gibi hızlı yani genel olarak çoğu bir aksilik olmazsa kargonuzu ertesi gün elinize ulaşacak şekilde gönderiyorlar. Site tester ürün konusunda oldukça cimri bu arada söylemeden geçemem :) Peki ben neler aldım bakalım;


Şurada bahsettiğim severek kullandığım nemlendiricim bitti. Aslında tekrar aynısından alacaktım ama Avene denemek istedim bu sefer. Gündüz için 20 SPF özellikli olanını tercih ettim, gece için ise normal olanını, umarım beğenirim. Kremlerin ikisi de benim gibi karma ciltlilere hitap ediyor, umarım çok ağır değillerdir, önümüzdeki günlerde değerlendirmesini yapacağım. SPF'li olanı 53,20 tl diğeri ise 50 tl. Avenin Termal Suyu benim olmazsa olmazım, elimdeki bitmek üzere olduğundan almak istedim, onun da fiyatı 26,40. Avene Termal Su yazısı için tık tık

15.04.2013 tarihli güncelleme; Firma tester ürün gönderimi ile ilgili bana geri dönüş yaptı. Bu konudaki hassasiyetlerinden ötürü kendilerini tebrik etmek isterim. Ben yaptıkları açıklamadan tatmin oldum. Bırakın böyle bir konuyu, asıl vazifelerini aksatıp bunu önemsemeyen firmalar var. Tebrikler ve teşekkürler dermoeczanem. Darısı diğer tüm firmaların başına :)

2 yorum:

  1. bende avene denemek istyrm ama nemlendiricim daha bitmedi nemlendirici yorumlarını bekliyorum mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, belli bir süre kullanayım tabiki yorumlarımı paylaşırım :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)