İzleyiciler

8 Mart 2013 Cuma

Yeni Ciciler #11

Selam kızlar,

Evet beklenen gün geldi, herkes sabahın köründe dikildi mağazaların kapısına :) Şaka bir yada ben kendi adıma merak ettiğim, sürekli kullanıp bitirdiğim tekrardan almak istediğim ürünleri almak için güzel bir indirim bekledim. Hesaplı alışverişi kim istemez değil mi? :) Ben zaten o gün izinli olduğumdan erken saatte gitme imkanı buldum ve yine de istediğim birkaç ürünü alamadım maalesef çünkü bitmişti :( Bu arada gittiğim saat 11:30 du düşünün yani :)  Bu arada geçenlerde almak istediklerimin yazısını şurada yazmıştım biliyorsunuz listedeki çoğu ürünü alamadım maalesef. Ona da geleceğim ama önce aldıklarımı inceleyelim.



The Balmda tüm ürünlerde %50 indirim vardı. Mary Lou aydınlatıcı kalmamıştı mesela çok istiyordum üzüldüm, bir daha ki indirime artık. Sonra Down Boy kalmamıştı o da bir dahakine kaldı şimdilik. Betty Lou vardı ama şimdilik kalsın dedim onun için, resimde görünen ganimetleri topladım ben de. Shelter mesela çok merak etmeme rağmen almadım çünkü elimde yeterince renkli nemlendirici mevcut, sonra kullanamadan yapısı bozuluyor kokmaya başlıyor ziyan oluyor atıyorum.  Fırçaları çok merak ediyordum fondöten, pudra ve far/karıştırma fırçası aldım. Fiyatları sırasıyla; 28 tl, 25 tl ve 25 tl %50 indirim geldi. Meet Matte far paleti; 49 tl, %50 indirim geldi. Bahama Mama Bronzer, sonunda kavuştum annesi yer onu :) fiyatı; 21 tl %50 indirim geldi. Sexy Mama, çok çok istiyordum hasret bitti fiyatı; 21 tl %50 indirim geldi. Cabana Boy, çok lazım değildi indirim olmasa almazdım açıkçası fiyatı; 27 tl %50 indirim geldi. Time Balm çok çok merak ediyordum fiyatı; 32 tl %50 geldi. Schwing Eyeliner, likit eyeliner lazımdı aklımda yokken aldım fiyatı; 22 tl %50 geldi. Bunların dışında The Balmdan kardeşceğzim için de bir ürün seçtim onu burada göstermiyorum çünkü takip ediyor biliyorum sürpriz olsun :)

Benri kare makyaj temizleme pamukları, valla indirim gelmişken stokladım çabuk bitiyor çünkü. Fiyatı; 3,25 %40 indirim geldi.

Maybelline Rocker Maskara, fiyatı; 15 tl. Maybellinede 2. %50 vardı. Bu ikinci ürün olunca %50 indirim geldi.

Maybelline Eyeliner, 1. ürün bu olunca indirim gelmedi maalesef ama ihtiyacım olduğundan başka bir indirimi bekleyemem dedim aldım. Fiyatı; 24,75 tl. Bence gereksiz pahalı bu ürün sonradan pişman oldum ciddi anlamda.

Bu zebra desenli aynaya bayıldım. Fiyatı; 10,50 tl. %40 geldi.

Saklama kutusu, kaybolan minik küpeler korkun benden :) Fiyatı; 4 tl. %40 geldi.

Defterler, fiyatları; küçüğü 6 tl, büyüğü 9 tl . %40 geldi. Büyüğü yemek tarifi defterim oldu bile :)


Bunların dışında bir de yukarıdakileri aldım, kocişi unutmadım tabiki :) Ona da traş köpüğü ve jeli aldım. 4,75 ve 5,75 tl. Onlara da %40 geldi. Bulaşık makinesi tableti, fiyatı; 5 tl, indirim var mıydı hatırlamıyorum hiç. Kotex günlük ped, tanesi 1 tl'ye geldi alışverişimin miktarı sebebi ile. Gratiste alışverişim sonunda CD hediye edildi. Teşekkürler :)


Evet öğrendim ki Watsonsda da bazı ürünlerde %50 varmış. Uğramak istedim gittim. Oradan da birkaç ürün aldım. 

Susam sokağı kuru mendilleri, çok kullanıyorum elimdekiler bitmişti fiyatı; 4,99 tl indirim yoktu. 
I Love serisinden duş jeli aldım. Bunu eşimle birlikte severek kullanıyorum kokusuna bayılıyoruz. Sanırım satıştan kalkana kadar bu jelden kullanmaya devam ederiz, kokusu inanılmaz derecede kalıcı. Fiyatı; 9,99 tl. İndirim yoktu.
Listerine Ağız Bakım Suyu, biz karı koca bu suları içiyoruz sanırım. O kadar çabuk bitiyor ki anlamıyorum. Bu sefer portakallısını aldım değişiklik olsun diye, fiyatı; 8,90 tl. İndirim yoktu.
El Kremi, el kremlerinde stok yapmayı sevmiyorum, bittikçe alıyorum. Kokusuna bakamadan aldım umarım severim. Fiyatı; 6,99 tl. 
Nivea Makyaj Temizleme Köpüğü, fiyatı; 12,90 tl. %37 indirim gelmiş bu fiyat üzerinden. Şuan fark ettim bu durumu %50 olması lazımdı. Sinirlendim şimdi :)
Bebak Acı Badem Sütü, göz makyajımı çıkarmada olmazsa olmazım diyebilirim. Bitmişti aldım hemen. Fiyatı; 6,99 tl. 
Nivea Nemlendirici, eşim için aldım traştan sonra tahriş oluyor cildi, umarım faydalı olur. Fiyatı; 25,25 üzerinden %50 indirim.
Rimmel London da 2. ürüne %50 indirim vardı. Ne var sanki direk %50 yapsanız yani değil mi :) Neyse vardı almak istediklerim aldım gitmişken. Match Perfection Kapatıcı, bu ilk ürün oldu indirimsiz aldım mecbur fiyatı; 14,99 tl. İkinci ürün olarak Stay Matte Pudranın transparan rengini tercih ettim, fiyatı; 12,99 tl %50 indirim oldu. Apocalipslerden iki tane tercih ettim. Tanesi 12,99 tl. Birisi %50 indirimli oldu.

Bir de deneme ürünleri verildi Watsonsda.

Uzunca bir süre alışveriş yapmamayı diliyorum kendi adıma. Gel gelelim isteyip de alamadıklarıma. Ne Gratiste ne de Watsonsda süngerlerde indirim yoktu, bu sebeple almadım ben de, lazım olunca alırım dedim. Ecottols fırçalarda beklediğim %50 olmayınca almadım ben de istediğim fırça setlerini. Essencede de indirim yoktu bu sebeple o standa hiç bakmadım bile. The Balmdan alamadıklarımı söyledim zaten yukarıda. Garnier BB Krem alamadım, indirim yoktu sanırım hatırlayamadım 2. %50 vardı sanırım beni kesmedi :) Loreal Lumi Fondöten alamadım içimde kaldı aslında ama Lorealde de 2. %50 vardı. Alacak 2. ürün seçemedim bıraktım. Got2be de istediğim ürün yoktu. Pure Beauty Bulgarian Rose BB krem alacaktım kalmamıştı. 

Son olarak söylemeliyim ki bu indirim beni tam anlamıyla tatmin etmedi kesinlikle, sırf herkes bekliyor diye öylesine yapılmış, iki mağazada da tüm ürünlerde %50 beklerdim ben. Benim indirimden aldıklarım bunlardı, cepte büyük bir delik daha açtık sanırım tekrardan, umarım bir sonraki indirime kadar kapanır diyorum, hepinizi gözlerinizden öpüyorum güzellikler.

Not: Kardeşceğzim yazımı okuduktan sonra sakın arama beni sürpriz, kargoyu açınca göreceksin sana neler aldığımı :)

Saygılar, sevgiler...



10 yorum:

  1. bana cdyi hediye etmediler:( ben 10.10 geçiyordu mağazadaydım yine the balmda pek ürün yoktu ilginç..
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye ürünler sayılı geliyor ama erken saatte gitmişsiniz kalmış olması lazımdı yine de unutmuş olmalılar.

      Sil
  2. alla alla bende kotexi aldım ama cdyi hediye etmediler galiba unuttular.Aldıklarınız hayırlı olsun çok şekerler valla.Ama böyle ikinciye %50 yaptıkları için oldukça hoşnutsuz durumdayım

    YanıtlaSil
  3. Bu indirim yüzdesiyle birlikte yazdığınız fiyatlar orijinal fiyatlar mı yoksa onlar üzerinden mi iniyor?:O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben indirimsiz fiyatlarını yazdım, yanlarına da indirim oranlarını yazdım :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım.Gerçekten ne saçma bir indirim politikası hemde kadınlar gününde daha fazla olmalıydı bugünün gelmesini günler öncesinden bekledik alışveriş listemizi hazırladık ama bir çoğunu alamadan çıktık :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ürünlerde %50 beklerdim, o zaman raflar tamamen boşalırdı :)

      Sil
  5. güle güle kullan canım.ben bu indirimi malesef kaçırdım. inşallah anneler gününe diyorum:)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullanın, ben de gratis ve watsons'ın yolunu tutmuştum ama sonradan duydum ki migros ve carrefourun indirimleri çok daha başarılıymış (cilt bakım ve krem vslerde %50) yanlış hatırlamıyorsam garnier ve muhtelif bb kremler de dahilmiş. demek ki bundan sonra oraları da takip edecegiz =)
    Burcu

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)