İzleyiciler

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Bitenler Meselesi #20

Selam herkese,

Haziran ayı bitenler ile karşınızdayım.


Yves Rocher duş jeli, kokusuna bayıldım, alınabilir.
Nivea duşta vücut kremi, çok seviyorum oldukça pratik, alınabilir.
Aussie saç kremi, bir daha alacağımı sanmıyorum, iddialı bir ürün ama yetersiz geldi bana.
Gliss şampuan, ara ara kullandığım bir ürün, seviyorum.
Avon roll on, mükemmel koruma sağlamıyor ama yoklukta gideri var :)


Markasını unuttuğum takma kirpik, sevmedim çok yapaydı.
Alix Avien keçe uçlu eyeliner, bayıldım tekrar alınacak.
Avon pudra, rengi çok pembeydi bitiremedim.
The Balm maskara, favori maskaram yedeği var.
Maybelline maskara, Tek başına değil de daha çok yanında duran The Balm maskara ile kullandım. Başka maskaralar ile desteklendiğinde memnun kaldım ama tek başına benlik değildi. Tekrardan almam sanırım.


Ve biten ıvır zıvırlar. 

Sevgiler, hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)