İzleyiciler

28 Haziran 2014 Cumartesi

Ürün İncelemesi #206 SCHWARZKOPF GOT2B HACİM VEREN PUDRA

Selam herkese,

Bu ürünü o kadar çok merak ediyordum ki... Çok bekledim, inat ettim indirimde almak için ama got2b ürünleri maalesef çok fazla indirime girmiyor. Yine minik miktardaki bir indirimde rast gelip satın aldım.


Ürün aşağıda görüleceği gibi pudra şeklide. 2 yöntem var uygulamak için. Ya avucunuza döküp ovalayıp sonra saçınıza uyguluyorsunuz, ya da direkt olarak saça uygulanıyor, özellikle saç diplerine.


Ürün görevini yerine getiriyor mu? Bence evet getiriyor. Ben direkt saç diplerime uygulanıp parmak uçlarımla ürünü dağıtıyorum. Saç hacimlendiren çoğu üründe olduğu gibi tek eksi özelliği saçı sertleştirmesi. Ben bu ürünü kullandıysam ertesi gün saçımı yıkamak durumunda kalıyorum, sert saçtan pek hoşlanmıyorum. Ayrıca eğer saçınıza krepe yapacaksanız kullanabilirsiniz, hem krepe daha hacimli oluyor, hem de bozulmuyor.


Ambalajı birazcık özensiz gibi geldi bana, daha hoş olabilirdi. Görüldüğü gibi tuzluğu andıran bir şişesi var. 


Benim sevdiğim bir ürün oldu, ayrıca oldukça pratik.

Sevgiler, hoşça kalın...



1 yorum:

  1. En son Watsons a gittiğimde 16 lira civarıydı fiyatı almadığıma pişman oldum. Bazen saçlarım sönüyor ve dolgun durması için kuru şampuan kullanıyorum ^^ Bu daha etkili olur sanırım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)