İzleyiciler

26 Haziran 2014 Perşembe

Ürün İncelemesi #204 AVENE AUTOBRONZANT HYDRATANT/BRONZLAŞTIRICI KREM

Selam herkese,

Hazır yaz gelmişken ve herkes bronz tene merak salmışken elimde bulunan Avene markasının otobronz kreminden bahsetmek istiyorum.


Daha önceden de gerek mendil olsun gerekse sprey olsun otobronz ürünleri kullanmıştım. Kullananlar bilir ama henüz hiç kullanmamış olanlar için bahsetmek istiyorum, bu tarz ürünler cilde geçici bronzluk sağlarlar. Yani yıkandıkça renk tonu yavaş yavaş açılır ve kısa sürede cildiniz eski rengini alır. Ben özellikle bacaklarıma uygulamayı seviyorum.


Yapısı görüldüğü gibi, kremsi. Kıvamı oldukça sıvı bu sebeple sürmesi ve yedirmesi oldukça kolay. Kokusu hafif ama sürdükten sonra o otobronz ürünlere has olan koku duyulmaya başlanıyor, açıkçası sıcak yaz günlerinde teninizin kokusuyla da birleşince tahammül edilemez oluyor. Cildi nemlendiren bir yapısı var. Yüzüme hiç uygulamadığımı belirtmek isterim. Cildinize eşit yedirmeye dikkat edin yoksa dalgalı bir renk çıkıyor ortaya. Sürdükten sonra ürünün biraz emilmesini bekleyin. Ayrıca kullandıktan sonra mutlaka ellerinizi yıkayın, ya da el üzerine de sürdüyseniz yıkarken krem akacağı için silebilirsiniz güzelce. Yoksa avuç içiniz bile bronz oluyor :) Kullandıkça tecrübe ediliyor zaten...


35 tl civarı bir fiyatı olması lazım. İçerisinde oldukça fazla ürün var yani bereketli.


Genel olarak benim sevdiğim bir ürün oldu.

Sevgiler, hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)