İzleyiciler

8 Temmuz 2014 Salı

Ürün İncelemesi #208 THE BALM OVERSHADOW PİGMENT / IF YOU'RE RİCH I'M SINGLE

Selam herkese,

Pigment farlar hiçbir zaman dikkatimi çekmedi, hangi marka olursa olsun. Geçenlerde The Balm standını mıncıklarken renklere göz atmak istedim, aman Allahım o nasıl bir renktir düşünmeden attım sepete :)


Ürünün ambalajı görüldüğü gibi gayet eğlenceli ve güzel tasarlanmış, The Balm tarzı.


Ben kullanacağım miktar kadarını ürünün kapağına döküyorum. Sonra parmaklarımı batırmayı sevmediğimden, fırçayı biraz nemlendirip öyle uyguluyorum göz kapağıma. Herhangi bir renk farın üzerine uygulanabileceği gibi tek başına da harika bir renk. Ben altına far bazı uygulamayı tercih ediyorum her zaman, pigmenti genelde özel günlerde kullandığımdan gözümde uzun süre kalmalı.


The Balm pigmentlerin gereken ilgiyi görmediğini düşünüyorum açıkçası. Rengin harikalığına bakar mısınız. Bronz yansımaları olan şahane bir kahverengi. Kahverengi farlara zaten takıntım var, kendime çok yakıştırıyorum. Renk oldukça ışıltılı. 


İsim de harika olmuş ayrıca :)


The Balm standına uğradığınızda bu dahil diğer renkleri de bir incelemenizi tavsiye ediyorum.

Sevgiler, Hoşça kalın...

3 yorum:

  1. Ben de severek kullanıyorum.
    Rengine bayılarak almıştım. Pigment olmasından dolayı dikkatli kullanım gerektiriyor ama naturel tonda makyaj sevenlerin mutlaka göz atması gereken bir ürün diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda oluşan pigment takıntımı The Balm ın pigmentleriyle dindirebilirim sanırım :) İlk indirimde kapılacaklardan ^^ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi harika gozukuyor, gercekten bi sans verilmeli galiba :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)