İzleyiciler

8 Temmuz 2014 Salı

Ürün İncelemesi #207 AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE

Selam herkese,

Bugün özellikle yabancı bloggerlar tarafından çok övülen bir saç bakım kreminden bahsetmek istiyorum. 


Öncelikle 3 dakika bence çok iddialı bir durum. Pek ümidim yoktu ama alıp denemekten de kendimi alamadım. Öncelikle gerçekten harika bir kokusu var. Ve benim saçlarımda 1 gün kadar kendini hissettirdi bu koku. 


Yapısına gelecek olursak, 3 dakikada onarma cümlesinden sonra daha kıvamlı bir yapı beklerken öyle olmadığını gördüm. Yapısı kremden ziyade jel gibiydi. Ancak şişesi duşta kullanmaya oldukça müsait aşağıda görüleceği gibi ama yine de şişenin dibinde kalan ürünü çıkarmak oldukça zordu. Ben 3 dakikadan daha fazla beklettim her defasında, yani en az 5-6 dakika bekletmişimdir, ancak diğer saç kremlerinden aldığım etkiden daha fazlasını alamadım maalesef. 


Yani bence tamamen abartılmış bir ürün olmaktan öteye gidemedi benim için. Berbat bir ürün demiyorum kesinlikle ama büyük beklentiler ile almamak gerekir diyorum.

Sevgiler, Hoşça kalın...


1 yorum:

  1. Watsons ta indirimde şu an bu markanın ürünleri. Alıp denemeyi düşünüyordum, ama bu yazıdan sonra sanırım öncelikli olarak başka markalara şans vereceğim :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)