İzleyiciler

12 Ekim 2013 Cumartesi

Yeni Ciciler #23

Selam herkese,

Rossmann indirimiydi Gratis indirimiydi felandı filandı yine aldık bir şeyler cüzdanları çok zorlamadan :) Aslında vaktim olsaydı Watsons mağazasına da uğramak istiyordum sırf Rimmel London için ama hem çok çok acil bir ihtiyacım olmadığından hem de bir türlü fırsat bulamadığım için uğrayamadım. Neyse bakalım neler almışız;


  • 3'lü ıslak mendil, 4.99 tl.
  • Isana sıvı sabun, 2.69 tl.
  • Isana duş jeli, 1.99 tl.
  • Loreal BB krem, 14.95 tl.
  • Loreal nemlendirici, 12.45 tl.
  • Gliss ısıya karşı koruyucu sprey, 7.50 tl.
  • Nivea makyaj temizleme köpüğü, kardeşe alındı 8.80 tl.
  • Pantene argan yağlı elixir, 6.95 tl.
  • Essence rujlar, tanesi 7.75 tl.



  • Ojelerde 3 al 2 öd vardı hepsi, 12 tl.
  • Loreal serum, 29.75 tl (%50)
  • Garnier BB krem, 19.75 tl (%50)
  • Maybelline maskara, 20 tl (%50)
  • Maybelline ruj, 24 tl (%50)
Hepsi bu kadar, siz neler aldınız indirimden?
Hoşça kalın, görüşmek üzere...


10 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :) Ben genel olarak pamuk, aseton, birkaç maske falan aldım. Renkli kozmetik olarak da ruj ve far aldım bir tek :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bir sürü şey almışsın ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel şeyler almışssın canım güle güle kullan hepsini de =)

    YanıtlaSil
  5. Loreal nemlendirici hakkinda yorum yazarsaniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)