İzleyiciler

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #146 NEUTROGENA SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ TONİK

Selam herkese,


Ürünümüz siyah noktaların azalmasına yardımcı olduğunu ve oluşumunu engellemeye yardımcı olduğunu söylüyor. Öncelikle ben nasıl kullandığımı anlatmak istiyorum. Duştan sonra sıcak sudan dolayı açılan burun üstü ve burun kenarları, yanak üstü gözeneklerinin üzerine tampon hareketlerle uyguluyorum, tüm yüzüme uygulamıyorum çünkü acayip bir alkol kokusu ve etkisi var benim cildimde yakma yaptı. Hatta aşırı alkol sebebiyle uygularken gözlerim yandı ve yaşardı. Ayrıca ben peeling işlemini sonrasında da uyguluyorum yine belirttiğim bölgelere sadece. Sonuçta baskın bir alkol var tüm yüzüme uygulamak istemiyorum. Uyguladıktan sonra ciltte enteresan bir his kalıyor, sanki tonik kurumuyormuş gibi ıslaklık hissi.

Sonuç olarak mükemmel bir şekilde siyah noktaları yok etti diyemem ama biraz da olsa faydası olduğunu düşünüyorum, en azından siyah noktaların geri gelmesi süresini uzatıyor, onları tamamen yok etmek mümkün değil bunu herkes kabul etmiş durumda :)  Bu arada ben tanıtım fiyatı olan 9,90 tl ödeyerek sahip olmuştum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)