İzleyiciler

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Taze Bitenler Çantası #9

Selam herkese,

Neler bitmiş, neleri beğendik-beğenmedik bakalım...


Her zaman biten kağıt peçete, ıslak havlu bunlar rutin zaten. Fresh'n Soft makyaj temizleme mendilinden fazla memnun değilim açıkçası, zaten makyaj temizleme mendillerini üşengeçliğim tuttuğu zamanlarda kullanıyorum. Şu an Gratislerde satılan Cala markasınınkini kullanıyorum onu daha çok sevdim açıkçası tahriş etmedi. İnci pamuk, yani pamuk işte oje silmede kullanıyorum sadece. Kare pamuklarımı oje silerken ziyan etmek istemiyorum :) Sensodyne diş macunu, biraz pahalı aslında denemek için almıştım tekrar alınabilir. Altta görülen iki poşet ise  Gratiste kasada aldığım banyo ürünleri. Sabun gibi kalıp halindeydi küvete tek seferde ufalayıp kullandım ikisini de, ne işe yaradığı hakkında tek bir fikrim yok :) 


Avon banyo köpüğü, güzeldi uzun süre gitti, bereketliydi. bu ürünü duş jeli olarak da kullananlar var bildiğim kadarıyla. Tekrar alınabilir. Watsons banyo köpüğü, çok memnun kalmadım bir daha alacağımı sanmıyorum. Isana duş jeli, hem fiyatı uygun hem de kaliteliler, tekrar tekrar alınabilir, Rossmannda birçok çeşidini bulabilirsiniz. Watsons süt proteinli saç bakım cilası, kokusuna bayıldığım ürün olmakla birlikte fena değil memnun kaldım. Tekrardan alabilirim oldukça da bereketli ayrıca. Hem saç kremi hem de saç maskesi olarak kullandım.


Neutrogena makyaj temizleme jeli, çok çok çok memnun kaldım. Cildi aşırı kuru olanların dışında herkes sever diye düşünüyorum. "Tek adımda makyaj temizleme" söylemini kesinlikle yerine getiriyor. Ancak benim gibi bol kullanan biri için fazla bereketli değildi. En çabuk bitirdiğim temizleme jeli oldu. Peloid maske, aşırı memnunum. Kullandıktan sonra cildimin ferahladığını, nefes aldığını hissediyorum. Gratislerde satılıyor indirim zamanlarında alıp stokluyorum. Yalnız içerisindeki ürün bir kişiye tek seferde kullanım için fazla geliyor (yüz bölgesi), iki kişiye rahat yetecek kadar ürün var bir pakette. Vücut losyonu, markasını hatırlayamadım, Gratisten set halinde almıştım. Aşırı memnun olmasam da kullanıyorum hafif formülü yaz için ideal kışın yeterli gelmiyor. Elimde 2 tane daha var. Neutrogena dudak kremi, spf içermesini ve güzel nemlendirmesini seviyordum, ama kokusu son zamanlarda fenalık vermeye başlamıştı, dibinde biraz kalmışken arabada unutmuşum sıcaktan erimiş, maalesef çöpe gidiyor. Yenisi alınacak. The Balm maskara, son demlerinde harikalar yaratan maskara oldu benim için her maskara gibi. İndirimde alınabilir. Rimmel London kapatıcı, ambalajı dışında bayılarak kullandığım ürün. Tekrardan alacağım.

Hepsi bu kadar :) Saygılar, sevgiler...

1 yorum:

  1. peloidi listeme ekledim.Sensodeyne diş macunu her zaman favorim oldukça memnunum. Neutrogena dudak balmının kokusunu bende pek beğenmedim yapay ve kimyasal gibi :/

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)