İzleyiciler

12 Haziran 2013 Çarşamba

Neden Yoktum ve Neden Hala Yokum?

Merhaba herkese,

Keyifsizim arkadaşlar, sebebi malum olaylar. Olayların başladığı günden bu yana herkes gibi ben de sosyal medyadan takip ettim olan biteni. Hatta öyle ki 15 gb olan internet kotam 1 haftada bitti diyebilirim, zaten günde 10 saat bilgisayar başında çalışan biri olarak eve gittikten sonra da gözlerimi kırpmadan bilgisayar tepesindeydim 7-24, bu sebeple gözlerim ve başım hiç ağrımadığı kadar ağrıyor.

Herkesin fikrine saygım sonsuz ama benim içimden hiçbir şey paylaşmak gelmiyor. Yine de son bir kaç günden beridir ara ara yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum. Ne zamana kadar böyle devam eder, ne zaman geri dönerim bilmiyorum, herkesten çok özür diliyorum. Umarım yakın zamanda güzel günler görürüz.

Hoşça kalın...

4 yorum:

  1. aynı sebepten ben de çok üzgünüm malesef.. Aslında hiç bişey yokmuş gibi hayatımızı devam edersek bu sorunları çıkaranlar da anlayacaktır sanıyorum.. Ama hakikaten bütün olaylar çok üzücü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog twitter hesabımı değil de şahsi twitter hesabımdan takip ediyorum ve bir yandan oradaki üzücü haberleri okuyup diğer yandan bir şeyler paylaşasım gelmiyor malesef...

      Sil
  2. Olaylar görmezden gelinemiyor maalesef. Seni tebrik ediyorum, yazıp yazmamak sana/bana/bize kalmış.

    YanıtlaSil
  3. Dönmeyen bloglar var malesef ama bir an önce yazmanızı heyecanla bekliyorum,inşallah düzelir herşeyde yeni başdan güzel başlarız herbir yeni güne.
    Benim bloğumada bakıp ziyaret etmek istersen kapım açık herzaman,beğenirsen bloğu izleyicim olmanı isterim.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)