İzleyiciler

1 Şubat 2013 Cuma

Yeni Ciciler #6


Dün akşam Watsonsdan aldığım ciciler bunlar, valla sözüm vardı kendime bir şey almamak için inanın hepsi ihtiyaçtan alındı :)

Watsons Makyaj Pamuğu 3 lü, 12,90 fiyatı. Bir poşeti kardeşe gitti. Dikişsiz aslında ama denemek istedim, olmadı ojeler için kullanırım dedim. Watsons Cep Mendilleri 10 lu, 3,75 fiyatı. Diş macunu bitmişti colgate optik beyazı çok methettiler, ağız bakım suyunu ve macununu aldım. Bakım Suyu 6,99 ,  Macun 10,90. Rimmel London oje, 1,90 dı bir tane de kardeşe alındı. Katil törpüyü çöpe gönderdim yeni Törpü aldım, fiyatı 3,99. Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun, hem eller için hem fırçalar için lazımdı fiyatı 3,40. Mini Krem Kutusu 2 li 2,99 bitmez üzere olan tüp kremler için pratik oluyor , Sprey Şişe 3,99 sıvı saç kremimin spreyi bozuldu lazımdı. Body scrub 7,99. Daha önce çileklisini kullanıp beğenmiştim bu sefer de bunu deneyeyim dedim. El sabunu 2,99. Elimdeki saç kremi bitmek üzere, Watsons Süt Proteinli saç Bakım Kremi 7,99 eğer memnun kalırsam serinin diğer kremlerini de denemek istiyorum. Kalyon Tırnak Peelingi, 5,25 uzun zamandır merak ediyordum. Gelelim şımarıklık yaparak aldığım ürünlere :) Rimmel London Match Perfection Fondöten. Daha önce ayıla bayıla kullandım, ama rengi koyu gelmeye başladığından arkadaşıma verdim. Sanırım bu seri yenilenmiş şişesi, kapağı ve içindeki SPF oranı değişmiş, başka fark var mı bilemiyorum. Yeni seri standa dizilmiş fiyatı 20 tl. Kasada bir kasenin içine eski seriden kalan bir kaç rengi koymuşlar ve fiyatı 7 tl :) Zaten açık rengini almak istiyordum kaçırmadım, bir tane kendime bir tane de kardeşime aldım :) Ve yakında yazısını yazacak olduğum Rimmel London Lasting Finish Fondöten, elimdeki koyuydu(satış görevlisinin azizliği yüzünden fark etmeden koyu rengini aldığım aldığım)  kullanamıyordum, tenime uyan rengini aldım fiyatı, 15,99.

Hepsi bu kadar, bitti :)

8 yorum:

  1. güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
  2. watsons'ı ve ürünleri bende çok seviyorum.Özellikle o mendilleri favorim :) Güle güle kullan benimde en kısa zamanda bir ziyaret etmem gerekiyor artık Watsons'ı :)
    http://bordoduslerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Aynı fondöten ve törpüden bende de var güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel şeyler almışsınız güle güle kullanın.Rimmel match perfection fondöteni bende aldım koyu geldi çünkü süt beyazı biriyim,ordaki satış görevlisinin azizliğine uğradım ne yapacağımı bilmiyorum elimde patladı :(

    YanıtlaSil
  5. en açık rengini aldım yine koyu yine koyu :(

    YanıtlaSil
  6. Günah çıkarma yazısı olmuş. =)

    İhtiyacım vardı diyerek... =))

    Güle güle kullanın.

    Müzeyyen

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)